ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

انجمن دیگسایلنت ایران

انجمن دیگسایلنت ایران

انجمن دیگسایلنت ایران با هدف فراهم نمودن خدمات مشاوره و آموزش نرم افزار دیگسایلنت پاورفکتوری تاسیس شده است. این انجمن تجربه زیادی در زمینه های طراحی، بهینه سازی و مدل سازی سیستم های قدرت توسط نرم افزار پاورفکتوری دارد. گروه مشاوره ما قادر به ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه های مختلف مطالعات سیستم های قدرت می باشد.

گروه مشاوره انجمن دیگسایلنت ایران در مطالعات مربوط به طراحی و بهینه سازی سیستم های قدرت، مدل سازی انرژی های تجدیدپذیر و اتصال آن ها به شبکه، ارزیابی قابلیت اطمینان و مدل سازی مبدل های الکترونیک قدرت فعالیت می کند. انجمن دیگسایلنت ایران با استفاده از مجموعه مثال های کاربردی شبیه سازی شده با نرم افزار دیگسایلنت پاورفکتوری، ویدئوهای آموزشی رایگان و مراجع فنی، آموزش آنلاین نرم افزار دیگسایلنت پاورفکتوری را برای کاربران آن فراهم نموده است.

این انجمن همچنین برای دانشجویان و مهندسین قدرت کارگاه های آموزشی در زمینه های مختلف مدل سازی و تحلیل شبکه های قدرت برگزار می نماید. انجمن دیگسایلنت ایران کارگاه های آموزشی دوره ای و یا خصوصی نرم افزار دیگسایلنت پاورفکتوری برگزار می کند. این دوره های آموزشی فرصت بسیار مناسبی برای کاربران این نرم افزار است تا با کاربردهای مختلف پاورفکتوری در زمینه های مختلف مطالعات سیستم های قدرت آشنا شوند.

آدرس سایت : http://www.irandigsilent.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: انجمن دیگسایلنت ایران
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط