ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

اولین نمایشگاه مجازی صنعت ساختمان

اولین نمایشگاه مجازی صنعت ساختمان

قیمت : توافقی

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان" (www.PARSSAZAN.com) یک پایگاه اینترنتی جامع در خصوص معرفی محصولات و خدمات در حوزه صنعت ساختمان کشور می باشد. کلیه شرکتها و موسساتی که در یکی از زمینه های مرتبط با این صنعت بزرگ فعالیت می نمایند، می توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند. محتوا به صورت محصول محور و شرکت محور ارائه می شود که علاوه بر دسته بندی سنتی، دسته بندی های جدید کاربردی نیز استفاده می شود تا بتواند کلیه نیازهای مصرف کننده نهایی را پوشش دهد و بهترین و ساده ترین فرایند را جهت دستیابی به اطلاعات فراهم نماید.
لزوم حضور در PARSSAZAN با وجود سایت اختصاصی شرکت:
فضای اینترنت، یک فضای رقابتی است. رقابت برای دیده شدن. طراحی و پیاده سازی یک وبسایت، هزینه چندانی ندارد! ولی هدایت بازدید کننده به آن و سرپا و به روز نگهداشتن آن، می تواند هزینه سرسام آوری را برای شرکت تحمیل نماید. بسیاری از شرکتها، یک وبسایت برای معرفی خدمات و محصولات خود در اینترنت راه اندازی می نمایند ولی به این دلیل که امکان معرفی آن و هدایت متخصصان به بازدید از سایت خود را ندارند، لذا هیچ پاسخ مثبتی در راستای توسعه کسب و کار خود از داشتن وب سایت دریافت نمی نمایند و در نتیجه این فرضیه پیش می آید که فضای اینترنت، فضای خوبی برای تبلیغات و حضور برای افزایش فروش و کسب درآمد برای شرکتهای حوزه صنعت ساختمان نیست. ولی باید توجه کرد که صرف راه اندازی یک وبسایت، مانند ساخت و راه اندازی یک فروشگاه در وسط بیابان و بدون ایجاد مسیرهای ارتباطی لازم و یا حتی راه اندازی آن در محل مناسب است!

با این مقدمه PARSSAZAN را برای شروع و یا تداوم حضور مقتدرانه در اینترنت به شما معرفی میکنیم. با حضور در این فضا، علاوه بر امکان معرفی حرفه ای کلیه محصولات و خدمات، در واقع در گذرگاهی عظیم که کلیه افراد جویای خدمات مرتبط به آن سر می زنند، به ارائه و معرفی شرکت و محصولات و خدمات آن پرداخته اید. حضور در PARSSAZAN منافاتی با داشتن وبسایت اختصاصی شرکت ندارد و مکمل و تقویت کننده آن خواهد بود

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: اولین نمایشگاه مجازی صنعت ساختمان
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط