ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

اگهی استخدام بازاریاب

اگهی استخدام بازاریاب

بسمه تعالی

1.بازاریابی در زمینه صنعت ساختمان و تمامی پروژه های عمرانی چه در روستاها و شهرها و چه در شرکتهای اطراف تمامی کارهای ساخت وساز از پی تا کلید تحویل همراه با نما و دکوراسیون و مقطع کاری ، ارماتور بندی ، قالب بندی ، بلوک چینی و دیوار چینی ، برقکاری و لوله کشی و سفید کاری و کاشی و سرامیک کاری و بتن سقف و ستون و... همگی در برنامه کاری این شرکت می باشد.
2.بازاریابی در زمینه تهیه و طبخ و تامین غذایی صبحانه و نهار و شام تمامی پرسنل کارگری و منو غذایی مهندسی با بالاترین کیفیت و در منوهای بسیار متنوع و با بهترین قیمت ها نسبت به اشپزخانه های غذا بیرون بر خواهد بود تازه نه تنها از مواد غذایی کاملا گرم به جای منجمد و مانده استفاده میشود بلکه دارای کارشناسان مواد غذایی جهت کیفیت بالاتر فراورده های غذایی و با نظارت کامل بهداشت خواهد بود و کاملا استاندارد می باشد.
3.بازاریابی در زمینه خدمات و امور خدماتی است:این شرکت توانایی دارد خدماتی همچون ایجاد ونگهداری فضای سبز با سیستمی کاملا بروز و استاندارد و با گیاهانی بسیار سرسبز فضای بسیار زیبا و با طراوت را برای شرکتها و منازل ایجاد نماید و در این زمینه کارشناسان کشاورزی و فضای سبز و زمین شناسی با این شرکت همکاری داشته و زیباترین فضاها را برای دکوراسیون خارجی بوجود خواهند اورد. و در زمینه های دیگر خدماتی همچون : دیوارکشی _ فنس کشی _ بلوک چینی _ ارماتوربندی _ قالب بندی _ برق کشی _ لوله کشی منابع اب ، برق و گاز و همچنین در امر تامین اب شرب به هر لیتراژ که شرکت بخواهد وتامین ونگه داری _ تامین نیروی کاری شرکتها _ تامین ماشین الات وتمامی کارهایی که به نحوی خدماتی باشند در حیطه این شرکت می باشد.
4.مزایای بازاریابی علاوه بر پورسانت بسیار عالی در کار و پروژه ها دارای بیمه تامین اجتماعی _ بیمه عمر بازنشستگی _ سوابق و سنوات کاری _ پاداش های کاری و پروژه ای و جتی درمورد بازاریابان و پربازده حقوق داءمی همراه با پورسانت و پاداش رسمی شدن با تضمین کاری استخدام خواهد شد.
شما میدانید که پورسانت یک بازاریاب فعال فقط با گرفتن چند پروژه کاری به اندازه حقوق یک مهندس در طی یک سال کاری ان مهندس می باشد ودارای وقتی ازادتر و مزایای بیشتر نیز خواهد بود.
دوره ی اموزش تخصصی کاملا رایگان به افراد برگزیده در بازاریابی داده می شود.
آدرس : استان بوشهر_شهرستان کنگان_روستای پرک_100متر بعد از پل هوایی
شماره تماس : ***********-***********
http://135790.bigsite.ir سایت شرکت:
[email protected]
[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان بوشهر
آدرس :  استان بوشهر - عسلویه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: اگهی استخدام بازاریاب
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :