ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

ایزو 18001 – ایزو 9001 – سیستم مدیریت کیفیت

ایزو 18001 – ایزو 9001 – سیستم مدیریت کیفیت

قیمت : لطفا تماس بگیرید

تماس با شرکت ایزو کارت
• موبایل: *********** – دهقان – مدیر بازرگانی
• پست الکترونیک: [email protected]
• وب سایت: WWW.ISO-CO.IR
WWW.ISOCARD.IR
• آدرس: تهران – بلوار آفریقا ( جردن ) – بلوار گلشهر – برج آی تک


مدیریت فرآیند شکایات مشتری ایزو 10002 و فرآیند سنجش رضایتمندی مشتری ایزو TS 10004
ISO 10002 استانداردی بین المللی برای مدیریت و برنامه ریزی در جهت رسیدگی به شکایات مشتریان است و ISO/TS 10004 استانداردی بین المللی برای مدیریت در جهت سنجش رضایتمندی مشتریان می باشد.
"مشتری گرایی"به عنوان یکی از هشت اصل مدیریت کیفیت در سری استاندارد های ISO 9001 مورد توجه اکید قرار میگیرد و با الزامات گسترده ای نیز در یک سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر ISO9001 متبلور میشود . راهنمای سیستم پایش واندازه گیری رضایت مندی مشتریان بر اساس ISO/TS 10004 و راهنمای نحوه برخور با شکایات مشتریان برمبنای استاندارد ISO 10002 به سازمان کمک می کند تا الزامات ISO 9001 در این زمینه به نحو مناسبی پاسخگو باشد.
ISO 10002 و ISO/TS 10004 برای استفاده مجموعه ها صرف نظر از نوع فعالیت ، وسعت و نوع محصول آنهاست و اغلب قواعد آن در جهت بالا رفتن رضایت مشتری ها از مجموعه می باشد.
ISO 10002 و ISO/TS 10004 مفاد قراردادها ، پیمانها و قوانین مدون مجموعه ها را تغییر نمی دهد و صرفا آنها را در مسیر شخصی در جهت رضایت مشتریان حرکت می دهد.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: ایزو 18001 – ایزو 9001 – سیستم مدیریت کیفیت
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط