ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

با هدیه کارت همه برنده اند.

با هدیه کارت همه برنده اند.

لينك سايت اين آگهي

قیمت : 500-50000تومان

.:یا لطیف:.

مدیران محترم فروشگاه ها و مراکز خدماتی

با سلام و عرض ادب
گروه هدیه کارت اراک توجه شما را به پیشنهادی استثنایی جلب می نماید.
ما از شما دعوت می کنیم تا در طرح هدیه کارت جهت اهدای جوایز خود با سیستم امتیاز دهی منصفانه (بر اساس شرکت در یک بازی) شرکت کنید و علاوه بر افزایش فروش محصولات،تبلیغات اینترنتی و اهدای جوایز به مشتریان خود تخفیف استفاده از مراکز طرف قرارداد ما را بدهید.
در این شیوه هیچ نیازی به هزینه سرسام آور تبلیغات تلویزیونی زیاد نیست چرا که برند پرآوازه شما، میان برندهای مختلف در سایت تبلیغ و معرفی خواهد شد. با اجرای این روش روش توپ و گردونه را کنار بگذارید و با پرستیژ بیشتری فروش خود را چند برابر کنید.

هدیه کارت روش نوین اهدای جایزه و جایگزین مطمئن قرعه کشی می باشد. در این روش جایزه دهندگان حق دخالت در عملیات آزمایش شانس را از خود سلب نموده و تمامی این اختیارات را به جایزه گیرندگان می دهند.
در صورتی که قصد دارید جهت ترغیب مشتریان خود برای مراجعه بیشتر به مرکز فروشتان، به جایزه دادن از طریق قرعه کشی روی آورید:
شما می توانید سیستم قرعه کشی را کنار بگذارید و با اختصاص دادن 2 الی 3 درصد از فروش خود به هزینه تبلیغات از طریق هدیه کارت، به وسیله ما به مشتریان خود جایزه دهید.

هزینه تبلیغات خود با هدیه کارت را با دیگر هزینه های تبلیغاتی مقایسه کنید. قطعاً مشاهده خواهید کرد که روش هدیه کارت هزینه بسیار کمتری در مقابل کارایی بسیار بالای آن دارد.
جایزه دادن از طریق هدیه کارت را امتحان و افزایش فروش و افزایش درآمد خود را لمس کنید.

انواع هدیه کارت برای مراکز گوناگون:

هدیه کارت نوع 1
در این نوع، خود هدیه کارت جوایز را تعیین کرده و خود نیز متعهد به پرداخت آن می شود. چاپ پشت کارت ها نیز، چاپ پیش فرض با لوگوی هدیه کارت می باشد.
هدیه کارت نوع 2
در این نوع، خود هدیه کارت جوایز را تعیین کرده و خود نیز متعهد به پرداخت آن می شوند. چاپ پشت کارت ها نیز، چاپ با لوگوی مرکز سفارش دهنده می باشد.
هدیه کارت نوع 3
در این نوع، مراکز فروش کالا یا ارائه دهندگان خدمات جوایز را تعیین کرده و خود آن مراکز متعهد به پرداخت جوایز می شوند. چاپ پشت کارت ها نیز، چاپ با لوگوی مرکز سفارش دهنده می باشد.
هدیه کارت نوع 4
در این نوع، شما مرکز فروش کالا یا ارائه دهنده خدمات، جوایز پیشنهادی خود را به ما اعلام می کنید تا ما این جوایز را در سیستم تعریف کنیم. همچنین خود هدیه کارت متعهد به پرداخت این جوایز می باشد. چاپ پشت کارت ها نیز، چاپ با لوگوی مرکز سفارش دهنده می باشد.
هدیه کارت نوع 5
در این نوع، شما مراکز فروش کالا یا ارائه خدمات به جای خرید هدیه کارت می توانید شماره سریال و رمز هدیه کارت را از ما دریافت کنید و بر روی کالا یا نمونه تولیدی خود درج کنید. همچنین شما یا هدیه کارت می تواند جوایز را تعیین کرده و متعهد به پرداخت آن شود.
توجه داشته باشید که نرخ هدیه کارت ها در 5 نوع بالا متفاوت می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
با تشکر-نماینده انحصاری توزیع هدیه کارت در سراسر کشور
ادرس نمایندگی انحصاری استان مرکزی:اراک-بلوار قدس-مجتمع اداری آسمان-بلوک3
سید حسین ایزدی
086-********
086-********
***********5

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان مرکزی
آدرس :  استان مرکزی - اراک
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: با هدیه کارت همه برنده اند.
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط