ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

برگذاری مجالس وخدمات تشریفات سفیرانکو

برگذاری مجالس وخدمات تشریفات سفیرانکو

گروه سفیران پایتخت با مدیریت خانم عسکری فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده و با توجه به نیازهای جامعه در کلیه سطوح، هـدف گذاری خود را در ایجاد زنجیره ای موفق در امور تشریفات بصورت تخصصی و با هدف گسترش آن در سراسر ایران بنا نهاده است.
این مجموعه متشکل شده است از مدیرانی باتجربه، که با اتکا به نیروی جوانی و تـجربه کسب کرده از سالها فعالیت در مقوله تشریـفات ،خود را درشـرایط خدمت رسانی به همـوطنان خود قرار داده اند. در مجموعه سفیرانکو کلیه امور تشریفات ،با توجه به تواناییهای کارشناسان و متخصصان این رشته به همراه استفاده از فن آوریهای نوین و ارائه متنوع ترین طرح ها و خدمات هماهنگ باپیشرفته ترین امکانات برگزاری درسطح بین المللی و آخرین متدهای روز دنیا انجام می گیرد.
یکی از عوامـل موفقیت و همچنین برتری سفیـرانکو نسـبت بـه دیگر مجمـوعـه های در حـال فعـالیـت ،آمادگی ارائه خـدمـات بصـورت شبانه روزی و فورس ماژور بوده ،زیرا مدیران این مجموعه کلیه اقلام و ملزومات مورد نیاز مشتریان را در بهترین شکل ممکن در انبارهای این مجموعه گرد هم آورده اند تا ارائه خدمات به شکلی سریع و دقیق میسر گردد.
درگروه سفیرانکو با امکان ارائه خدمات در کلیه مناطق تهران و دیگر استانهای کشور ، تمامی غیر ممکن ها به ممکن تبدیل شده و این مجموعه با ارائه کلیه امور تشریفاتی بصورت صفر تا صد، کلیه نیازهای مشتریان خود را در حداقل زمان و شرایط ممکن بصورت مطلوب برآورده کرده و حس آرامش و رضایتمندی را به ایشان هدیه می نماید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: برگذاری مجالس وخدمات تشریفات سفیرانکو
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :