ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

برگزاری دوره Network+

برگزاری دوره Network+

قیمت : 160000

مؤسسه بین المللی نورانت
(NooraNet)
به عنوان یکی از معتبرترین موسسات آموزشی داخل کشور در زمینه آموزش دوره های تخصصی شبکه و امنیت شبکه و با بهره گیری از اساتید با تجربه و امکانات آموزشی مجهز ، سعی در فراهم ساختن مسیری هدفمند و درست برای افرادی دارد که می خواهند دوره های مربوط به شبکه و امنیت شبکه را بصورت اصولی و با سرفصل های روز دنیا فرا بگیرند.
دوره Network+: از دانش شبکه می توان به عنوان یکی از مهمترین تخصص ها و به طبع آن از مدارک مربوط به شبکه به عنوان مهمترین و رایج ترین مدارک بین المللی IT نام برد. بدیهیست آشنایی با مفاهیم اولیه شبکه نخستین گام در ورود به این زمینه تخصصی بوده و دانش اولیه فرد در زمینه Networking را پی ریزی می نماید. در این راستا شرکت CompTIA به عنوان یکی از معتبر ترین شرکت های ارائه کننده مدارک بین المللی IT ، مدرک +Network یا مدرک تکنسین شبکه را معرفی نموده و در طی آن به بررسی مفاهیم اولیه شبکه ، پروتکل ها از جمله TCP/IP، توپولوژیها، لایه ها و سایر موارد مهم در کار با شبکه پرداخته و افراد را جهت ورود به دوره های تخصصی تر شبکه از جمله دوره های مایکروسافت ، سیسکو ، لینوکس و امنیت شبکه آماده می سازد . لذا دوره +Network به عنوان پیشنیاز کلیه دوره های مربوط به شبکه و بهترین نقطه شروع این دوره ها می باشد.
این دوره جمعه ها از ساعت 09:00تا 15:00 در تاریخ 92/10/20 برگزار میشود.کل دوره 30 ساعت و هزینه آن با 30% تخفیف 160000 تومان می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ********-9 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس سایت www.noora.ir مراجعه فرمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: برگزاری دوره Network+
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط