ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

بسته خودآموز یادگیری سازدهنی

بسته خودآموز یادگیری سازدهنی

قیمت : 48000

پس از استقبال بی نظیر هنرجویان مرکز موسیقی سدا از آموزش مجازی سازدهنی ، دروس آموزشی این دروه را در یک بسته کامل آموزشی برایتان آماده کرده ایم. در این دوره آموزشی سعی شده است تا با بیانی بسیار ساده و قابل فهم، مفاهیم و اصطلاحات تئوری موسیقی را برایتان توضیح داده تا آموزش سازدهنی کروماتیک، برایتان جذاب و دلچسب شود.

محتوای این بسته آموزشی :
1- یک عدد DVD شامل 27 درس آموزشی در قالب ویدئو درس که با بیانی ساده و قابل فهم که توسط مدرس دوره سازدهنی این مرکز آقای مازیار یزدانی آموزش داده شده است.

2- کتاب آموزش متد سازدهنی کروماتیک :
نوشته محمد رضا دادخواه در 62 صفحه که اموزش های این ساز طبق ویدئو های ارائه شده را می توانید در این کتاب ملاحظه و از روی نت های ارائه شده تمرین کنید. در این کتاب مفاهیم مورد نیاز نوازندگی این ساز از ابتدائی ترین مفاهیم برای علاقمندان گردآوری شده است.

3-صوت کلیه نت هاو تمرین های کتاب متد سازدهنی کروماتیک : برای گوش دادن به نت ها و انجام تمرین های آموزشی که در کتاب ارائه شده است.

4- دریافت اشتراک نقره ای و امکان طرح اشکالات و سوالات شما با مدرس دوره و ارسال پاسخ بصورت اختصاصی به ایمیل شما و رفع اشکالاتی که در حین آموزش دوره برایتان امکان پذیر خواهد بود.

5- PDF کتاب تمرین متدهای سازدهنی کروماتیک Mel Bays:
نوشته Phil Duncan در 120 صفحه و در قالب PDF که در آن می توانید 180 تمرین برای تسلط بر روی سازدهنی را مشاهده و از روی آنها بنوازید، ضمنا برخی از تمرین های این بسته آموزشی نیز از روی همین کتاب آموزش داده شده است
6- ارسال پستی پیشتاز رایگان

لینک خرید اینترنتی :
http://sadda.ir/music-products/harmonica-package.html

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: بسته خودآموز یادگیری سازدهنی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط