ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

بشکه 220 لیتری پلی اتیلن الرینگ

بشکه  220 لیتری پلی اتیلن الرینگ

بشکه های 220 لیتری دهانه بسته از پلی اتیلن سنگین و با وزن مولکولی بالا تهیه می شوند. این بشکه ها قابلیت تحمل تنش های وارده در اثر پرتاب با بار داخل (تقریباً معادل 208 کیلوگرم) آن از ارتفاع ذخیره سازی و انبارش مواد را دارا می باشند. این بشکه ها دارای وزن کم (8.0 کیلو گرم) و طول عمر بسیار بالا می باشند. این بشکه ها در 3 رنگ سفید، آبی و سیاه با مصارف متفاوت تولید می شوند.



بشکه های مذکور بدلیل وجود یک رینگ در بالای هر بشکه و نداشتن دستگیره جهت جابجایی (handleless ) نسبت به سایر مدلها از مقاومت بالاتری در برابر تنش و ضربه های وارده برخوردار می باشند . این بشکه ها از نوع دهانه بسته بوده و دارای دو درب با قطر 2 اینچ می باشند که به منظور افزایش ایمنی بشکه ها ، یکی از این درب ها بصورت سوپاپ دار طراحی شده تا در موقع پرت شدن از ارتفاع ، هوای داخل بشکه خارج و فشار داخل بشکه تعدیل گردد ، همچنین هر دو درب با پلمپ های محافظ بسته شده اند تا از دربها محافظت نمایند. این بشکه ها در صنایع نفت ، نظامی، شیمیایی، غذائی، پتروشیمی، آرایشی و بهداشتی و شرکتهای داروسازی قابل استفاده میباشند .

وزن (kg)
حجم (lit)
قطر (mm)
طول (mm)

8.0
226
584
930


مواداولیه
مواد اولیه جهت تولید بشکه های L-ring از نوع پلی اتیلن سنگین و با وزن مولکولی بالا(HMW HDPE) با خواص متفاوت می باشد .

ویژگی های عمومی

تنوع رنگ جهت تقسیم بندی مصارف (آبی، مشکی، خودرنگ)
مجهز بودن درب ها به پلمپ جهت اطمینان از عدم باز شدن درب بشکه ها
ویژگی های منحصر بفرد

بشکه های L‐ring از جنس پلی اتیلن فوق سنگین (HMW‐HDPE) با خواص زیر ساخته شده اند:
قدرت ضربه پذیری بالا
مقاومت بالا در مقابل تغییر شکل بر اثر حرارت
مقاومت بالا در مقابل تغییر شکل بر اثر مجاورت با مواد شیمیایی
مقاومت بالا در مقابل تنش
مقاومت بالا در مقابل شرایط محیطی مختلف ( ضد خوردگی): مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی به این نوع بشکه ها اجازه میدهد تا در هر گونه شرایط آب و هوایی قابل نگهداری باشند.
وزن کم همراه با استحکام زیاد: سهولت جابجایی و هزینه پایین حمل و نقل به دلیل داشتن وزن کمتر نسبت به بشکه های فلزی.
انبارش تا ارتفاع 3 متر.
جهت بسته بندی مواد خطرناک
این محصول از نظر فرمولاسیون طوری طراحی شده است که قابلیت نگهداری مواد خطرناک از قبیل اسیدهای بسیار قوی ، مواد آتش زا و سموم را دارا می باشد که با رنگ مشکی شناخته می شود همچنین اورینگ درب های بشکه با در نظر گرفتن مواد مذکور طراحی و انتخاب شده است . ضمناً پلمپ درب ها جهت اطمینان بیشتر از عدم باز شدن محموله در طول حمل تا مقصد نهایی در نظر گرفته شده است .
کاملا بهداشتی و عاری از هرگونه آلودگی: بهداشتی ترین نوع بسته بندی موجود در نوع خود به دلیل یک مرحله ای بودن و دمای بالای پروسه تولید که به عنوان مناسب ترین نوع بسته بندی جهت استفاده در صنایعی مانند صنایع غذایی مورد استفاده قرار میگیرد.
تخلیه آسان: خواص فیزیکی این نوع بشکه ها به آنها این امکان را میدهد که مایعات موجود در آنها در هنگام تخلیه باقیمانده ای کمتر از 100 میلی لیتر تا زاویه تخلیه 20 درجه از خود باقی بگذارند.
سهولت تمیز کردن و آماده سازی برای استفاده مجدد: بدون درز بودن و صاف بودن جداره این نوع بشکه ها و تخلیه آسان این قابلیت را فراهم می آورد که با صرف زمان اندک و هزینه پایین آماده استفاده مجدد گردند.
مناسب برای پر کردن مواد با درجه حرارت بالا: قابلیت پر کردن تا دمای 75 درجه سانتیگراد با درب های مخصوص سوپاپدار برای جلوگیری از ایجاد خلا در بشکه ها.
عمر طولانی: قابلیت استفاده مجدد تا 10 مرتبه.
مناسب برای موادی که ایجاد گاز می کنند: قابلیت استفاده از دربهای سوپاپدار که ضد نشتی بوده و با عبور گازهای ایجاد شده در بشکه از بالا رفتن فشار داخلی جلوگیری میکنند.
مناسب جهت نگهداری و جابجایی طیف وسیعی از مواد شیمیایی و غذایی.
عدم نیاز به هر گونه پوشش و یا رنگ آمیزی.
عدم تغییر شکل در هنگام حمل و نقل، نگهداری و انبارش.
مقاومت بالا در هنگام سقوط از ارتفاع.


جهت بسته بندی مواد با مصارف غذایی بهداشتی
این محصول بدون رنگ (خودرنگ) عرضه می گردد . طراحی این مدل از لحاظ فرمولاسیون به گونه ای است که مانع از تولید و رشد باکتری ها و قارچ ها می گردد . همچنین اورینگ های آب بندی درب بشکه از جنس Food Grade ساخته شده و مجهز به پلمپ می باشد .

جهت بسته بندی مواد با مصارف عمومی
این محصول با رنگ آبی عرضه می شود و برای مواد با مصارف عمومی تولیدشده است

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - ارومیه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: بشکه 220 لیتری پلی اتیلن الرینگ
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :