ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه کارآفرین

بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه کارآفرین

شرح خدمات:

  مشاوره‌ی حضوری
  کمک به انتخاب بهترین بیمه با توجه به سن، درآمد و شرایط شما
  ارایه‌ی راهکار سرمایه‌گزاری در صنعت پر درآمد ببیمه
  ارایه‌ی اطلاعات دقیق در مورد انواع بیمه‌ها و بیمه‌نامه‌ها
  ارایه‌ی منابع اطلاعاتی مناسب و معتبر صنعت بیمه
بیمه عمر با چهار پوشش شما را حمایت می‌کند

1- پوشش زندگی یا غرامت فوت:
در این پوشش در صورت مرگ طبیعی بیمه شده، 25 برابر حق بیمه سالیانه پرداختی به عنوان غرامت فوت به وارثی که بیمه شده انتخاب کرده است پرداخت خواهد شد.

2- بخش حادثه:
در این پوشش در صورت فوت بیمه شده در اثر حادثه تا سه برابر سرمایه بیمه عمر به عنوان غرامت فوت بر اثر حادثه به وارثی که بیمه شده تعیین می کند پرداخت خواهد شد.

3- امراض:
شامل سکته قلبی، مغزی، انواع سرطان، عمل قلب باز، پیوند اعضا که 5/7 برابر مبلغ پرداخت سالیانه تا سقف 20 میلیون تومان بابت همه بیماریها.

4- از کار افتادگی:
فرد حداقل 18 ساله شاغل، طی مدت بیمه اگر از کار افتاده شناخته شود حق بیمه سالیانه را شرکت بیمه تا پایان مدت قرارداد پرداخت می کند. آینده‌ی خانواده‌ خود را بیمه کنید... بیمه‌ی آتیه و سرمایه گذاری

مجموع حق بیمه های پرداختی شما در طی مدت قرارداد به عنوان اندوخته سرمایه شما به صورت روزشمار مرکب(سود در سود) از 18 تا 25 درصد سود دریافت می کند.

تشکیل سرمایه :
فردی که خود را بیمه می کند طی مدت قرارداد در عین اینکه از تمامی مزایای بالا برخوردار است اگر طی مدت قرارداد هیچ کدام از اتفاقات ذکرشده برایش نیفتد در پایان قرارداد سرمایه ای که طی مدت قرارداد سالیانه پرداخت نموده است چندین برابر آن را شرکت به وی پرداخت می نماید که می تواند به انتخاب خود آن را یکجا برداشت کرده یا به صورت مستمری ماهیانه دریافت نماید.

قرارداد 20 ساله: بعد از 20 سال طبق مثال بالا فرد 20 میلیون تومان پرداخت کرده در عین اینکه تمام مزایای پوشش عمر را دارد اگر اتفاقی نیفتد مبلغ 70 تا 120 میلیون تومان را از شرکت بیمه دریافت می کند.
قرارداد 30 ساله: بعد از 30 سال طبق مثال بالا فرد 30 میلیون تومان پرداخت کرده در عین اینکه تمام مزایای پوشش عمر را دارد. اگر اتفاقی نیفتد مبلغ 800 میلیون تا یک میلیارد و دویست میلیون تومان را از شرکت بیمه دریافت می کند.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه کارآفرین
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :