ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تاریخچه تشک رویال راحت خواب (گشتی)

تاریخچه تشک رویال راحت خواب (گشتی)

1-معرفی شرکت : شرکت رویال راحت خواب
آدرس : تبریز- کیلومتر 2 جاده صوفیان جنب نمایندگی سایپا کوی صنعتی سولماز-کوی سولماز4جنوبی-پلاک 12
دفتر مرکزی : تبریز خ قدس نرسیده به تقاطع قطران پ 501 تلفن ***********-***********-***********

تاریخچه و مشخصات شرکت :
شرکت رویال راحت خواب فعالیت خود را با ارایه خدمات فروش از سال 1376 شروع کرده و در سال 1384 در اداره ثبت شرکتها شرکت با شماره 19020 به ثبت رسیده است .
شرکت به منظورحفظ بازار داخلی و راهیابی به بازارهای جهانی و با هدف تامین نیازهای مشتریان , استقرار سیستم کیفیت و افزایش بهره وری را در دستور کار قرار داده است .
بر همین مبنا هم اینک بنا به اصول بنیادی , اعتقادی خود در ارتقاء سطح کیفیت محصولات موفق به استقرار و استمرار ‌سیستم کنترل کیفیت ISO9001(2008)شده و مفتخر به اخذ گواهینامه استاندارد بین المللی فوق شده است.
ما اعتقاد داریم : تجارت‌جهانی‌در طول سالیان اخیر به واسطه تحولات و پیشرفتهای تکنولوژیک در حمل و نقل , ارتباطات و اطلاعات , رشد قابل ملاحظه ای یافته است . تقاضای زیاد برای محصولات و خدمات ارائه شده توسط سازمانهای صنعتی تجاری و خدماتی ایجاد شده و از طرفی رشد فکری و افزایش آگاهی مصرف کنندگان باعث شده تا مشتریان برای انتخاب کالای مورد نظر معیارهای متعددی در نظر بگیرند برای حفظ موقعیت رقابتی و توان ادامه حیات اقتصادی , سازمانها نیازمند آن هستند تا علاوه بر حضور در رقابتهای داخلی کشور خود توان حضور در بازارهای جهانی را نیز دارا باشند .
لذا جلب رضایت مشتری یکی از مهمترین عوامل موفقیت تولید کنندگان میباشد. مشتریان بدنبال کالاهای مورد نیاز خود با حداقل قیمت , مناسبترین زمان تهیه و کیفیت مورد نظر می باشند . از طرفی تولید کنندگان نیز باید نیازمندیهای مشتری را بطور کامل برآورده سازند . این نیازمندیها شامل مشخصه های فنی , ایمنی , و قابلیت اعتماد میباشد , ضمن اینکه بایدبه صرفه اقتصادی تولید و عملیات و ارائه خدمات بعد از فروش کالای تولیدی نیز توجه شود .
ما معتقدیم که تمامی شرکتهاو سازمانها اعم از تولیدی و خدماتی در دنیای امروز جهت بقاء و پیشرفت در عرصه‌های رقابتی می‌بایست از فن‌اوریهای جدید مدیریتی , به روزآوری سیستمهای عملیاتی و اطلاعاتی , توسعه منابع انسانی و از همه مهمتر بکارگیری سیستمهای کارآ در جهت تضمین کیفیت بهره‌جویند .
با عنایت مطالب فوق در جهان کنونی , ضرورت توجه به کیفیت از اهمیت ویژه و نحوه برداشت جدیدی برخوردار شده است,به بیان دیگر , مطلوب بودن کیفیت محصول , دیگر به تنهایی عامل اساسی برای موفقیت در رقابت و حضور برتر و مستمر در بازار به شمار نمی آید بلکه قابلیت و کارایی فرایند موثر در بوجود آوردن کیفیت نیز بصورت جدی مورد توجه قرار گرفته است . در تمامی جهان و برحسب پیشرفت صنعتی و تکنولوژیکی , مشتریان به تدریج درخواستها و انتظارات خود را افزایش می دهند . بنا بر این برای حضور مستمر و برتر , چه در بازارهای داخلی و چه خارجی , مدیران شرکتها باید توانایی و لیاقت خود را برای رقابت نشان دهند و این توانایی و لیاقت , در کارایی فرآیند موثر در ارتقاء کیفیت , در محصول یا خدمتی که به مشتریان خود و برحسب نیازها و انتظارات آنان , ارائه می دهند , متجلی میشود.
- از دیدگاه شرکت :
کیفیت و رضایت مشتری از جمله موضوعات مهمی هستند که مورد توجه شرکت‌ها قرار می‌گیرد.
ایجاد و حفظ کیفیت در هر سازمان به نگرش سیستماتیک مدیریت کیفیت , در حصول اطمینان از اینکه واقعا“ نیازهای مشتری شناخته و تامین شده است , بستگی دارد .
نیل به چنین خواسته های کیفیتی مستلزم تعهد کلیه سطوح سازمان به اصول کیفیت و بازنگری و بهسازی مستمر در استقرار نظام مدیریت کیفیت است که براساس اطلاعات بدست آمده از انتظارات مشتری شکل می گیرد .

انجام موفقیت آمیز مدیریت کیفیت در ارائه یک خدمت , فرصت های مهم زیر را فراهم می سازد :
1-بهبود کارآیی خدمات و جلب رضایت مشتری
2-افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه ‌ها
3-افزایش سهم بازار
4-ارتقا توان فنی و تکنولوژی منابع انسانی
برای نیل به این مزایا :
نظام کیفیت مربوط به تامین خدمات ما , بوسیله اقدامات زیر به جوانب انسانی کار هم توجه دارد .
1-اداره و هدایت صحیح فرآیندهای اجتماعی بکار برده شده
2-احترام به تعاملات انسانی به عنوان بخشی مهم و تعیین کننده در کیفیت خدمات
3-توجه به اهمیت انتظارات مشتری از تصویر , فرهنگ و عملکرد سازمان
4-توسعه مهارت ها و توانائیهای کارکنان
5-تشویق کارکنان به افزایش کیفیت و تامین انتظارات مشتری.
6-ارتقا توان فکری و دیدگاههای علمی و تکنولوژی منابع انسانی از طریق آموزشهای مورد نیاز و برنامه ریزی شده .
امید است با اتکال به خداوند منان بتوانیم رضایت مشتریان عزیز را همواره کسب نماییم.

باتشکر –تشک رویال

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان شرقی
آدرس :  استان آذربایجان شرقی - تبریز
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تاریخچه تشک رویال راحت خواب (گشتی)
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :