ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تحصیل در دانشگاهها وکالج های زبان مالزی

تحصیل در دانشگاهها وکالج های زبان مالزی

باشد که درشهرهای پینانگ (Penang) در 369 کیلومتری کوالالامپور و کوتا بارو ( Kota Bahru) در 474 کیلومتری کوالالامپور واقع شده است. جهت کسب تحصیل در دانشگاههای مالزی
گروه بین المللی سرمایه گذاری شریف بزرگترین ارائه دهنده خدمات تخصصی به ایرانیان در کشور مالزی:
پیشنهاد ما تحصیل در معتبر ترین دانشگاههای مالزی است. گروه بین المللی سرمایه گذاری شریف راهنما و مجری شما در امور ثبت نام ، اخذ ویزا ، تهیه خوابگاه و شرکت در کلاس در کمترین زمان ممکن خواهد بود.

دانشگاه مالایا(UM) اولین و قدیمی ترین دانشگاه کشور مالزیست و ارائه کننده بیش از 100 رشته و گرایش مختلف در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا می باشد. این دانشگاه در شهر کوالالامپور واقع شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.sharifinvestment.com مراجعه فرمایید.

دانشگاه UKM به عنوان دانشگاه ملی شناخته می شود و شامل 11 دانشکده و 9 موسسه تحقیقاتی یک بیمارستان آموزشی ( (HUKM و 14 مرکز آموزشی است. این دانشگاه در منطقه بانگی (Bangi) در 35 کیلومتری کوالالامپور واقع شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.sharifinvestment.com مراجعه فرمایید.

دانشگاه USM یکی از سه دانشگاه در مالزی است که با عنوان دانشگاه " مرکز تحقیقاتی پژوهشی " شناخته شده است و شامل سه مجموعه دانشگاهی در رشته های علوم پایه ، فنی و مهندسی ، پزشکی می اطلاعات بیشتر به وب سایت www.sharifinvestment.com مراجعه فرمایید.

دانشگاه UPM طیف وسیعی از رشته های علمی نظیر کشاورزی ، مهندسی ، کامپیوتر ، علم دامپزشکی ، مدیریت ، ارتباطات و پزشکی و غیره .. را ارائه می کند . این دانشگاه در منطقه سردانگ (Serdang) در 32 کیلومتری کوالالامپور واقع شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.sharifinvestment.com مراجعه فرمایید.

دانشگاه UTM تخصصی ترین دانشگاه فنی و مهندسی می باشد و ارائه دهنده کلیه گرایشها و رشته های فنی و مهندسی ، مدیریت و آموزش می باشد. این دانشگاه دارای دو کمپ دانشگاهی است که یکی در شهر جوهوربارو(Johor Baru) در 368 کیلومتری کوالالامپور و دیگری در خود کوالالامپور قرارگرفته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.sharifinvestment.com مراجعه فرمایید.

دانشگاه UITMدارای 3 مجموعه دانشگاهی ، 12شعبه ، 8 دانشگاه شهری و 19 دانشکده وابسته می باشد. این دانشگاه در شهر شاه عالم( Alam Shah) در 25 کیلومتری کوالالامپور واقع شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.sharifinvestment.com مراجعه فرمایید.

دانشگاه MSU دانشگاه علوم ومدیریت همواره به دنبال ارائه آموزش با کیفیت و استانداردهای بالا برای همگان است.. دانشجویان می توانند در زمینه های مهم تحصیلی شامل پزشکی ، علوم زیستی و سلامت ، پرستاری ، داروسازی ، بازرگانی ، مدیریت ، حسابداری ، جهانگردی ، حقوق ، علوم اطلاعات و مهندسی پیشرفت چشمگیری داشته باشند. این دانشگاه در شهر کوالالامپور واقع شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.sharifinvestment.com مراجعه فرمایید.

تمامی اطلاعات این آگهی محفوظ و متعلق به گروه بین المللی سرمایه گذاری شریف می باشد.
---------------------------------------- --------------
www.sharifinvestment.com
گروه بین المللی سرمایه گذاری شریف بزرگترین ارائه دهنده خدمات تخصصی به ایرانیان در کشور مالزی:
پیشنهاد ما آموزش زبان انگلیسی در معتبر ترین موسسات و آموزشگاه های بین المللی در مالزی است. گروه بین المللی سرمایه گذاری شریف راهنما و مجری شما در امور ثبت نام ، اخذ ویزا ، تهیه خوابگاه و شرکت در کلاس در کمترین زمان ممکن خواهد بود.

موسسه زبان ELS (ای اِل اِس): این موسسه با بیش از 50 سال تجربه دارای نزدیک به 100 مرکز آموزشی در سراسر جهان و بیش از 2 میلیون زبان آموز در 140 کشور دنیا می باشد. کالج ELS ارائه کننده دوره های فشرده ای است که سرعت یادگیری مهارت های زبان را در بین علاقمندان بالا می برد و همچنین در این مرکز دوره های آموزشی متناسب با درخواست شرکتها و مشاغل و دیگر دوره های تخصصی ارائه می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.sharifinvestment.com مراجعه فرمایید.

موسسه British Council (بریتیش کانسیل): در قلب شهر کوالالامپور در نزدیکی برجهای دوقلوی پتروناس ‌قرار گرفته است. این موسسه ارائه دهنده دوره های آموزش زبان انگلیسی با استانداردهای بالا برای همه سنین و سطوح مختلف (کودکان ، نوجوانان ، بزرگسالان و آموزش زبان برای کار و تجارت) می باشد. کیفیت بالای آموزش در این موسسه به شما در پیشرفت یادگیری زبان انگلیسی و گسترش مهارتهای اساسی زبان کمک می کند. جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایتwww.sharifinvestment.com مراجعه فرمایید.

موسسه Erican (اِریکن): یکی از مهمترین شاخه های آموزش و پرورش با بیش از 30 مرکز آموزشی و ارائه دهنده مدرکی معتبر برای ورود به دانشگاه کمبریج (Cambridge ESOL) می باشد. موسسه زبان Erican مالزی برگزار کننده کلاسهای زبان با کیفیت بالا برای زبان آموزان است. جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایتwww.sharifinvestment.com مراجعه فرمایید.

مرکز IMEC (آی مِک): در منطقه Beverly Hills قرار دارد. این مرکز دارای تسهیلات آموزشی و رفاهی زیادی در داخل و خارج از محوطه می باشد. مکانی ایده آل برای کلیه زبان آموزانی است که تمایل دارند در نزدیکی کوالالامپور ، KLIA ، Putrajaya و Pangi & Kajang به افزایش و کسب مهارتهای زبان انگلیسی بپردازند. جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایتwww.sharifinvestment.com مراجعه فرمایید.

موسسه جهانی IH (آی اِچ): مرکزی بی نظیر برای آموزش زبان انگلیسی که در سال 1953 ساخته شده است و در حال حاضر با داشتن 120 موسسه در 41 کشور فعالیت می کند. موسسهIH (آی اِچ) در مالزی یک از زیرمجموعه های دانشگاه لیم کوک وینگ(limkokwing) است. جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایتwww.sharifinvestment.com مراجعه فرمایید.

موسسه جهانی Westminster (وستمینستر): کالج زبان Westminester با بهره گیری از آخرین متد آموزش سعی در آموزش هر چه بهتر و سریعتر زبان می نماید. هدف اصلی این موسسه بین المللی آموزش زبان در سطح استانداردهای بین المللی MQA با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه است. برای دستیابی به این هدف استاندارهای زبان را در سطح استانداردهای مطرح در اروپا و استرالیا در نظر می گیرد. جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایتwww.sharifinvestment.com مراجعه فرمایید.

مرکز زبان Taylor’s (تیلور): مرکز زبان Taylor’s به عنوان پیشتاز در آموزش و تعلیم زبان انگلیسی در سطح بالا برای دانش آموزان ، مدیران ، حرفه ای ها و تمامی کسانی که دنبال فرصتی استثنائی برای ورود به بازار کار هستند برنامه آموزشی ویژه ای را ارائه می نماید. در این موسسه چندین فاکتور مهم مد نظر قرار می گیرد تا زبان آموزان را به حد عالی برساند این فاکتورها عبارتند از: محیط آموزشی مساعد ، ارائه فعالیتهای هدف دار ، روشهای آموزشی مدرن ، برنامه های وسیع آموزشی ، دستور العملهای شخصی که هر زبان آموز با توجه به مهارت های خود می تواند این روشها را استنباط نماید. جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایتwww.sharifinvestment.com مراجعه فرمایید.

مرکز زبان UTC (یو تی سی)در مرکز تجاری کوالالامپور و در نزدیکی برج های دوقلوی پتروناس واقع شده است. به زبان آموزان بین المللی ویزای تحصیلی معتبر اعطا می گردد. در مرکز زبان UTC برنامه آموزشی ویژه ای برای دانشجویان بین المللی که در بدو ورود به دانشگاه در مالزی هستند طراحی شده است. مرکز زبان UTCیکی از مراکز معتبر برگزار کننده آزمون تافل TOFEL است و کلاسهای آمادگی برای شرکت در آزمون ایلتس IELTS نیز در این مرکز برگزار می شود. جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایتwww.sharifinvestment.com مراجعه فرمایید.

تمامی اطلاعات این آگهی محفوظ و متعلق به گروه بین المللی سرمایه گذاری شریف می باشد.
---------------------------------------- --------------
www.sharifinvestment.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تحصیل در دانشگاهها وکالج های زبان مالزی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط