ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تلفن سانترال مدل KX-T7730

تلفن سانترال مدل KX-T7730

گوشی های هایبرید، گوشی هایی هستند که به غیر از پاسخ دادن به تماس و امکاناتی مشابه تلفن های خانگی، دارای کلید هایی خاص هستند که عمل انتقال تماس و برقراری مکالمه سریع، هلد کردن تماس خط شهری را با فشردن یک کلید به راحتی امکان پذیر می کنند. از پر فروش ترین این گوشی ها می توان به تلفن KX-T7730 اشاره کرد که این گوشی به دلیل قیمت مناسب و در دسترس بودن و امکانات بی نظیری که دارد مناسب ترین گوشی برای برنامه ریزی سانترال کم ظرفیت مرسوم شده است. این تلفن هایبرید مدیریتی به گونه ای طراحی شده است که عمل برنامه ریزی سانترال را برای کاربر آسان می کند . هم چنین لازم به ذکر است که برای انجام برنامه ریزی سانترال کم ظرفیت از طریق تلفن باید حتما این گوشی را درJACK 01 قرار داد. این تلفن مدیریتی طراحی پیشرفته دارد که صدا را به صورت دیجیتال پخش می کند و به دلیل ویژگی های بی نظیری که دارد تلفنی مناسب برای افرادی است که حجم تماس های ورودی و خروجی زیادی دارند. در بیشتر شرکت هایی که از دستگاه سانترال کم ظرفیت استفاده می کنند این تلفن ها در انحصار منشی و یا مدیر قرار می گیرد، زیرا به غیر از داشتن کلیدهای میانبر فراوان دارای ظاهری شیک می باشد. از کلید های کاربردی این تلفن می توان موارد زیر را یاد آور شد:
کلید MESSAGE
برای گذاشتن یک پیام یا تماس با شخصی که برای شما پیغام گذاشته است
کلید PROGRAM
برای ورود به حالت برنامه ریزی و خروج از آن
کلید PAUSE
برای مکث بین شماره ها هنگام شماره گیری
کلید FWD/DND
برای انتقال مکالمه یا ورود به حالت استراحت
کلید CONF
برای برقراری ارتباط چند نفره (کنفرانس)
کلید INTERCOM
برای برقراری ارتباط و یا پاسخگویی به ارتباط داخلی
کلید TRANSFER
برای انتقال یک مکالمه به داخلی دیگر
کلید AUTO DIAL/ STORE
برای استفاده از حافظه (شماره گیر سریع) و ذخیره کردن تغییرات ایجاد شده در برنامه ریزی
کلید AUTO ANS/MUTE
برای پاسخگویی به تماس دیگران بدون استفاده از دست و عدم ارسال صدا هنگام مکالمه
کلید FLASH/RECALL
برای استفاده از امکانات خط تلفن یا قطع کردن ارتباط و ایجاد یک ارتباط جدید بدون گذاشتن گوشی
کلید SP-PHONE
برای استفاده از بلندگو و مکالمه بدون استفاده از دست
کلید HOLD
برای به انتظار گذاشتن مکالمه
کلید REDIAL
تکرار کننده آخرین شماره گرفته شده

dss key in kx-t7730هم چنین این تلفن دارای کلید هدایتگر است، این کلید ها بر روی صفحه تلفن به گونه ای است که برنامه ریزی و انتخاب گزینه های مورد نظر را آسان و هم چنین از این طریق می توان صدای زنگ گوشی و صدا را در حین مکالمه کم و یا زیاد نمود. 12 کلید نشانگر تماس (DSS) باعث می شود که بتوان 12 شماره را ثبت کرد و تماس سریع برقرار کرد. صفحه نمایش 1 سطری با ظرفیت گنجایش 16 کاراکتر سبب سهولت در برنامه ریزی و نمایش اطلاعات تماس می شود. از دیگر ویژگی های این تلفن که بسیار پر کاربرد است برقراری تماس گروهی است. این تماس گروهی که همان مکالمه کنفرانسی است به کاربر دستگاه سانترال کم ظرفیت این امکان را می دهد که هم زمان با 2 نفر صحبت کند و مکالمه ای 3 نفره را امکان پذیر کند.
نشانگری نوری در بالای تلفن سمت راست است که خبر از دریافت تماس ورودی می دهد، کارایی این نشانگر زمانی بیشتر به چشم می خورد که صدای تلفن را خاموش کرده و در صورت دریافت تماس داخلی و یا تماس ورودی به شرکت این نشانگر به ترتیب به رنگ سبز و قرمز در می آید. از دیگر قابلیت های بی نظیر این گوشی مدیریتی امکان اتصال هدست به آن است که مکالمه را بدون دخالت دست امکان پذیر می کند.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلفن سانترال مدل KX-T7730
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :