ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تلویزیون ال ای دی سه بعدی اسمارت سامسونگ 55F8500

تلویزیون ال ای دی سه بعدی اسمارت سامسونگ 55F8500

قیمت : تماس بگیرید

خرید با نازل ترین قیمت از فروشگاه آنلاین بانه ویترین
www.baneh.info
تماس با پشتیبانی فروش
***********-9
***********-9
***********
***********
مشاوره و پاسخگویی تلفنی 24 ساعته
لذت یک خرید واقعی و غیر حضوری را با ما تجربه کنید

تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سه بعدی اسمارت سامسونگ TV LED 3D FULL HD SMART SAMSUNG 55F8500
 تلویزیون 55F850سری 8 سامسونگ در واقع محصولی فراتر از یک تلویزیون ساده برای پخش تصاویر و برنامه‌های تلویزیونی است، این محصول جزو ابزارهای هوشمند به شمار می‌رود و قادر است با ابزارهای دیگر ارتباط برقرار کرده، فایل‌های چند رسانه‌ای را پخش کند، اپلیکیشن‌های مختلف را اجرا نموده و به اموری همچون وب گردی، اجرای بازی‌ و حتی اپلیکیشن‌های کاربری بپردازد.
تلویزیونی را تجربه کنید که تا به حال نداشتید
تلویزیون های ال ای دی سری 8 سامسونگ پیشرفته ترین تلویزیون های موجود می باشند. بواسطه مجهز بودن دستگاه به قابلیت های بینظیری مانند تعامل هوشمند می توانید این اطمینان خاطر را داشته باشید که هرگز کسالت و بی حوصلگی را تجربه نخواهید کرد. تلویزیون هوشمند سامسونگ از شما برای تجربه یک سرگرمی نسل آینده و با کاربری آسان دعوت به عمل می آورد. برای اینکه هر چه بیشتر از این سرگرمی لذت ببرید، ویژگی هایی چون کیفیت فوق العاده تصویر، رنگ و صفحه نمایشگر بسیار زیبا را در اختیار خواهید داشت تا چیزی را تجربه کنید که ارزش وقت و هزینه شما را
داشته باشد.
بالاترین سطح مهارت همراه با اوج ظریف کاری
طراحی شیک و بی‌نقص سری F8500 یک حس دلفریبی و تجمل به همراه دارد که خانه شما را در بر خواهد گرفت. جلای فلزی ظریف و قوس عمیق پایه آن را به شاهکاری بینظیر تبدیل کرده است که احساس نهایت ظریف کاری و زیبایی را به همراه می آورد. این همه باریک بینی و توجه به جزئیات منجر به شکل گیری محصولی هنری شده است که بار تجملاتی خانه های مدرن امروزی را دو چندان افزایش می دهد.

با فناوری پیشرفته تلویزیونی تصاویر را با جزئیات بیشتر تماشا کنید
با استفاده از تلویزیون هوشمند جدید سامسونگ تصاویر را با کیفیتی ببینید که تا به حال تجربه نکرده اید. به منظور نمایش تصاویر با بهترین کیفیت ممکن، قابلیت تماشای هوشمند (Intelligent Viewing) سامسونگ تصاویر را به طور خودکار و بر اساس نوع محتوا یا منبع ورودی بهینه سازی می کند و برای ارائه کیفیت بالاتر تصاویر از فناوری Clean View بهره می گیرد. و برای اینکه وضوح و شفافیت تصویر بیش از این نیز افزایش پیدا کند، ویژگی هایی مانند تنظیم نقطه ای نور نهایی (Micro Dimming Ultimate) و نرخ وضوح حرکات تصویر (Clear Motion Rate) طراحی شدند تا تصاویر را با بالاترین حد ممکنه کیفیت به نمایش بگذارند.

تلویزیون هوشمند سامسونگ یک تلویزیون کاملاً متفاوت است
به روز نگه داشتن تکنولوژی آن هم در جهانی که به سرعت در حال پیشرفت است، امری دشوار می باشد. سیستم تکامل هوشمند (Smart Evolution) به شما کمک می کند تلویزیون هوشمند خود را به روز نگه داشته و به این ترتیب جای نگرانی نیست. این مجموعه تراشه که به راحتی نصب می شود، اجزاء کلیدی تلویزیون شما را ارتقاء داده و این اطمینان خاطر را برای شما به همراه می آورد که می توانید پیشرفته ترین و به روز ترین سرگرمی ها را تجربه کنید، بدون اینکه مجبور به خرید یک تلویزیون جدید باشید. * کیت هوشمند به صورت جداگانه به فروش می رود. * درجات ارتقای کیت تکامل به سال خرید و موجود بودن برنامه بستگی دارد. * کیفیت عملکرد واقعی ممکن است بسته به مشخصات فنی مدل ها و محدودیت های سخت افزاری متفاوت باشد. * تصویر کیت تکامل هوشمند ارائه شده صرفاً جنبه نمایشی دارد. تصویر الزاماً نشان دهنده ظاهر واقعی کیت نیست.


خرید با نازل ترین قیمت از فروشگاه آنلاین بانه ویترین
www.baneh.info
تماس با پشتیبانی فروش
***********-9
***********-9
***********
***********
مشاوره و پاسخگویی تلفنی 24 ساعته
لذت یک خرید واقعی و غیر حضوری را با ما تجربه کنید

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان کردستان
آدرس :  استان کردستان - بانه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلویزیون ال ای دی سه بعدی اسمارت سامسونگ 55F8500
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط