ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

تلویزیون ال ای دی سه بعدی سونی 40EX720

تلویزیون ال ای دی سه بعدی سونی 40EX720

قیمت : تماس بگیرید

خرید با نازل ترین قیمت از فروشگاه آنلاین بانه ویترین
www.baneh.info
تماس با پشتیبانی فروش
***********-9
***********-9
***********
***********
مشاوره و پاسخگویی تلفنی 24 ساعته
لذت یک خرید واقعی و غیر حضوری را با ما تجربه کنید

تلویزیون ال ای دی سه بعدی سونی ای ایکس LED 3D SONY 40EX720

سونی تعریف جدیدی از تلویزیون را با قیمتی بی نظیر ارایه می دهد و دسترسی مستقیم به اینترنت را به بهترین نحو در اتاق نشیمنتان مهیا می کند.
براویا EX720 با برخورداری از طراحی شیک و کیفیت تصویر 2 بعدی و 3 بعدی عصر جدیدی را در سرگرمی های خانگی معرفی می کند.

سیستم یکپارچه 3بعدی به لطف فرستنده 3 بعدی داخلی
سازگاری با Skype (دوربین CMU-BR100 سازگار با Skype نیاز است )
قابلیت پخش فیلم های اینترنتی و پشتیبانی ابزارک های اینترنتی براویا
سازگاری با LAN بی سیم و ارتباط مستقیم Wi-Fi (آداپتور Wi-Fi مدل UWA-BR100 مورد نیاز است)
فناوری نور زمینه Edge LED موتور تصویر X-Reality

تلویزیون EX720 سونی از مدل های پرطرفدار و ارزان قیمت برند سونی است که قابلیت پخش تصاویر سه بعدی را نیز دارد. EX720 از خانواده Smart TV ها می باشد که قابلیت اتصال به اینترنت و استفاده از سرویس های آنلاین را دارد. در این بررسی، نگاه دقیق تری به ویژگی ها و مشخصات این تلویزیون mid-end، کیفیت تصاویر سه بعدی آن و کیفیت سرویس های آنلاینی که این تلویزیون ارائه می دهد، خواهیم کرد.


آیا تلویزیون Sony EX720 می تواند نیاز های شما را برآورده کند؟ کیفیت تصاویر سه بعدی این تلویزیون در چه حد است؟ آیا سرویس های آنلاین این تلویزیون کاربردی هستند؟ در ادامه پاسخ این سئوال ها را مشاهده خواهید کرد.

همان طور که پیش تر هم اعلام کردیم EX720 جزو خانواده تلویزویون هوشمند است که سونی آنها را Internet TV نامیده است.

تلویزیون هوشمند مانند تلفن هوشمند عمل می کند. این تلویزیون های قادرند سرویس های مختلف اینترنتی را از طریق تلویزیون به کاربر ارائه دهند. یعنی تلویزیون هوشمند معادل یک تلویزیون معمولی با یک کامپیوتر داخلی است که سرویس های متنوعی را به کاربر می دهد. کاربر می تواند در تلویزیون هوشمند خود نرم افزار نصب کند، ویدیو و تصاویر آنلاین را مشاهده کند، صفحات وب را مرور کند، بازی اجرا کند و از همه مهمتر به کانال های اینترنتی IPTV متصل شود. برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد Smart TV ها می توانید مقاله "هر آنچه در مورد تلویزیون های هوشمند باید بدانید" را مطالعه کنید.



این تلویزیون در سایزهای 32، 37، 40، 46 و 55 اینچ در بازار جهانی موجود است. ولی در بازار کشور ما تنها مدل های 40 و 46 یافت می شوند. قیمت مدل 46 اینچ این تلویزیون 2 میلیون و 700 هزار تومان و قیمت مدل 40 اینچ آن 2 میلیون تومان است.
نگاه اول به EX720

sonyex720_from-side

آنچه در نظر اول، توجه شما را به این تلویزیون جلب می کند، قاب و طراحی ظریفتر EX720 نسبت به مدل های قبلی است. قاب تلویزیون، مشکی براق است در حالی که قسمت انتهایی دستگاه، فلز غیرمسطح و طرح داری قرار داده شده است که زیبایی آن را بیشتر می کند.

پایه تلویزیون هم براق است. تلویزیون روی پایه، قابل چرخش بوده و ثابت نیست.
عملکرد EX720

ریموت کنترل این تلویزیون مانند مدل های پیشین بزرگ است. زمانی که از آن استفاده نمی کنید می توانید آن را به صورت پشت و رو روی میز قرار دهید. در قسمت پشتی ریموت دکمه ON/OFF وجود دارد.

sonyex720_remote

از ویژگی های جذاب این تلویزیون، قابلیت Remote Keyboard آن است که به شما اجازه می دهد از لپ تاپ Sony VAIO برای کنترل تلویزیون استفاده کنید. به طور مثال شما می توانید با ایجاد یک شبکه بی سیم خانگی از صفحه کلید VAIO خود برای دستیابی به ویدئوی مورد نظرتان در Youtube استفاده کنید؛ اگر لپ تاپ VAIO ندارید می توانید با نصب یک App روی تلفن هوشمند خود، از موبایل به جای ریموت کنترل تلویزیون استفاده کنید.

یک مرورگر وب که از فایل های فلش پشتیبانی نمی کند، در قسمت سرویس های آنلاین این تلویزیون قرار دارد. همان طور که مشاهده می کنید سایت FlatPanelsHD در این مرورگر قابل دیدن است. البته فونت ها در این مرورگر کمی تغییر می کند.

sonyex720_browser

در مدل های اروپایی این تلویزیون، قابلیت ضبط فیلم روی USB هم وجود دارد. تنها کافی است USB یا Hard Drive خود را به پورت USB آن متصل کنید تا از قابلیت ضبط فیلم ها در این تلویزیون لذت ببرید. علاوه بر این شما می توانید از قابلیت ضبط زمان بندی شده این تلویزیون(نسخه اروپایی EX720) نیز استفاده کنید و برنامه ریزی روشن شدن، ضبط کردن و خاموش شدن در روز های آینده را به تلویزویون بدهید.

از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به قابلیت تصویر در تصویر اشاره کرد.

مصرف برق این تلویزیون در حالت های مختلف، در جدول زیر نشان داده شده است.
Standby 0.1 W 0.1 W
SD+HD 75 W 64 W
3D 103 W 103 W


تنظیم Setting برای مشاهده بهترین کیفیت تصویر EX720

در ادامه تنظیمات Calibrate Setting این تلویزیون را برای مشاهده بهترین کیفیت تصویر مشاهده می کنید. تنظیمات کیفیت تصویر تا حدودی سلیقه ای است بنابراین اگر این تنظیمات به نظر شما تصویر را بیش از حد روشن یا تیره می کند، می توانید کمی آن را تغییر دهید.


خرید با نازل ترین قیمت از فروشگاه آنلاین بانه ویترین
www.baneh.info
تماس با پشتیبانی فروش
***********-9
***********-9
***********
***********
مشاوره و پاسخگویی تلفنی 24 ساعته
لذت یک خرید واقعی و غیر حضوری را با ما تجربه کنید

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان کردستان
آدرس :  استان کردستان - بانه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلویزیون ال ای دی سه بعدی سونی 40EX720
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط