ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

تلویزیون ال ای دی سونیLED 3D TV SONY 32HX750

تلویزیون ال ای دی  سونیLED 3D TV SONY 32HX750

تلویزیون های HX750 سونی پایه ای یکپارچه ،باریک و زیبایی دارند. در زیر پایه های دوچرخ کوچک قرار دارد که امکان چرخش راحت بر روی میز را فراهم آورده است. صدای این تلویزیون با قرار گیری یک اسپیکر و آمپی فایر داخلی از کیفیت بالاتری برخوردار است.
اجازه ندهید کیفیت پایین تصاویر لذت تماشای فیلم را از شما بگیرد. با موتور پردازشگر منحصر به فرد سونی تمامی فایل های تصویری، از فیلم های HD تا فایل های ویدئویی اینترنتی، تجزیه و پردازش می شوند به نحوی که تصاویری واقعی، واضح و زنده را برای شما ایجاد می کند. در حالیکه سه مشخصه ی منحصر به فرد حذف نویز کیفیت تصویر را به طور چشمگیری ارتقاء می بخشد، موتور پردازشگر هوشمند سونی سیگنال ها را به 4 شاخه تقسیم می کند: بافت، برون نما، کنتراست و رنگ. این موتور هر یک از این شاخص های اصلی را برای ایجاد تصویری واضح و متمایز بهبود می بخشد.
متختصصان فناوری 3D بهترین سرگرمی های خانگی را برای شما پدید آورده اند. در حال حاضر تصاویرFull HD 3D از کیفیتی خارق العاده برخوردار هستند که بسیار شفاف تر، واضح تر و صاف تر از گذشته می باشند. تفاوتی ندارد که چه می بینید،از فیلم های Blu-ray وتصاویر تلویزیونی گرفته تا بازی ها و سرگرمی ها، کیفیت تصویر 3D در تلویزیون های Full HD 3D سونی بسیار بهتر از هرآنچه که تاکنون دیده اید می باشد.
http://www.shahredigi.com/

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - ارومیه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلویزیون ال ای دی سونیLED 3D TV SONY 32HX750
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط