ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

تولید ظروف استوانه ای (طلقی) و طرح باراکا

تولید ظروف استوانه ای (طلقی) و طرح باراکا

ظروف طلقی استوانه ای تولیدی توسط شرکت بسته بندی صدف پلاستیک آذر از جنس PVC (Poly Vinyl chloride) می باشد. این مجموعه برای تولید ظروف از تکنولوژی اولتراسونیک ومواد اولیه درجه یک استفاده می کند.
ویژگیهای ظروف طلقی
اندازه: شرکت بسته بندی صدف پلاستیک آذر می تواند ظروف مورد نیاز مشتریان خود را در اندازه های سفارشی با قطرهای 88، 120، 135، 147، 156 میلی متر و ارتفاع 50 تا 300 میلی متر تولید نماید که این تنوع در تولید باعث شده است تا بتواند پاسخگوی درخواست اکثر مشتریان خود باشد.
استحکام: دقت در فرآیند تولید و استفاده از دستگاه های مدرن توانسته است استحکام خوبی به ظروف تولیدی شرکت ببخشد تا مشتریان از فرآیند حمل تا محل مصرف کننده نهایی و روی هم چیده شدن محصولات شان در قفسه فروشگاه ها اطمینان خاطر داشته باشند.
شفافیت: یکی از نکات مثبت بسته بندی طلقی شفافیت آن است. مصرف کننده علاقه مند است محتویات محصول را قبل از خرید مشاهده نماید. استفاده از بسته بندی طلقی می تواند حس اطمینان و آرامش را در مورد خرید محصول، به مصرف کننده القا کند. 
قیمت: ظروف PVC در مقایسه با ظروف کریستالی در حجم برابر، قیمت مناسب تری دارند و در شرایط یکسان باعث کاهش قیمت نهایی محصول و ترغیب مشتری به خرید محصول شما نسبت به محصول مشابه را دارد.

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان شرقی
آدرس :  استان آذربایجان شرقی - تبریز
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تولید ظروف استوانه ای (طلقی) و طرح باراکا
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط