ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تولید قطعات پلیمری

تولید قطعات پلیمری

گروه تولیدی آسیاگستر
گروه تولیدی آسیاگستر در سال ..... با مدیریت جناب آقای مهندس حیدری پا بر عرصه تولید قطعات پلیمری نهاد. این مجموعه با دارا بودن قریب به دو دهه تجربه در زمینه فرآیندهای پلیمری و با استفاده از توانمندیهای پرسنلی مجرب و کارآزموده، توانسته است محصولاتی مرغوب را در بازارهای داخلی عرضه و نام خود را در بازار رقابتی کنونی، مطرح نماید.

استراتژیهای تولیدی ما بر اساس استفاده از بهترین نوع مواد اولیه، به روز بودن تجهیزات و ماشین آلات تولیدی و استفاده از کارشناسان مجرب و متخصص می باشد. در این راستا به منظور کسب رضایت مشتریان و تلاش جهت حضور موفق درعرصه این صنعت، استقرار سیستم مدیریت کیفیت را در اولویت اول فعالیتهای خود قرار داده همواره سعی خواهیم نمود راهکارهای مناسب و جدیدی را در جهت افزایش کیفیت محصولات به مشتریان خود داشته باشیم. برنامه ریزی و سازماندهی منظم و ایستا در امور مربوط به بازاریابی و فروش و ایجاد زمینه های وفاداری مشتریان نیز از دیگر برنامه های تدوین شده ما می باشد.
محصولات:
اتصالات :
ابزار آلات ، بست ، بوشن ، زانو ، درپوش ، سه راهی ، شیر آلات ، مهره
لوله ها :
لوله خم ، لوله خم دوسر بوشن ، لوله ها
شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و نمایش محصولات و خدمات در قالب تصویر، به وب سایت این شرکت به آدرس www. asiagostarpipe.comمراجعه فرمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تولید قطعات پلیمری
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط