ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تولید کفش عایق برق کاوه تبریز09143117740

تولید کفش عایق برق کاوه تبریز09143117740

بازدید کننده محترم
باسلام
احتراما با توجه به فعالیت این شرکت در زمینه تولید و توزیع انواع کفش و پوتین ایمنی و پرسنلی دقیقا ً طبق استاندارد های اروپایی و با جدیدترین دستگاه آلات و تکنولوژی روز و با در نظر گرفتن تخفیف ویژه در ارائه محصولات تولیدی ، خواهشمند است نسبت به بررسی محصولات این شرکت و قرار دادن در لیست منابع خرید دستور مساعد مبذول فرمائید.
استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک ، ضمانت کیفی 12 ماهه محصولات و داشتن تائیدیه مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت و بهداشت وزارت کار و نیز استقبال و رضایت بی نظیر کارخانجات و مجتمع های بزرگ صنعتی کشور نشانگر کیفیت بسیار بالای محصولات تولیدی این شرکت میباشد.
لازم به توضیح است که این شرکت تامین کننده کفش بسیاری از شرکتها میباشد که در صورت لزوم میتوانید در مورد کیفیت کفشها استعلام نمائید.
شرکت ایمنی صنعتی کاوه همکاری با آن مجموعه را برای خود افتخار دانسته ، امید است پاسخگویی شایسته به نیازهای آن مجموعه معظم باشیم
انواع کفش های ایمنی و پرسنلی تزریق مستقیم PUزیره تمام کفش های زیر pu مقاوم در برابر مواد نفتی و روغنی و همچنین مقاومت بسیار بالا در برابر سایش از مشخصه های زیره کفش PU می باشد.

این زیره در حرارت های پایین دارای انعطاف پذیری بیشتری نسبت به نمونه های ساخته شده از لاستیک می باشد

چرم رویه از مرغوبترین چرم گاوی تهیه شده است
کفشهای ایمنی صنعتی کاوه
سر پنجه فولادی کفش ها با جدیدترین فن آوری های جهان از ورقهای آلیاژی مخصوص تهیه می گردد که در برابر ضربه برخوردی از 100 تا 200 ژول دارای 200 ژول مقاومت می باشد
جنس محافظ سر پنجه از PVC تولید شده است
تمام کفش های زیر دارای تاییدیه از وزارت کار و امور اجتماعی و دارای 6 ماه ضمانت می باشد .
از نظر فراوانی حادثه پذیری ناحیه پا بعد از دستها در رده دوم قرار دارد لذا کفش‌های ایمنی با توجه به نوع و مشخصات خاص خود می‌توانند پای افراد را در برابر سقوط اجسام سنگین بر روی پا، فرو رفتن اجسام نوک تیز و برنده به کف پا و همچنین ریزش مواد مذاب و سایر خطرات مشابه محافظت کنند.
کفش‌های ایمنی بر اساس قدرت تحمل بار استاتیکی و ضربه به سه گروه 75 و 50 و 30 تقسیم بندی می‌شوند.
بدین ترتیب کفش ایمنی پنجه فولادی در گروه 75 قرار می‌گیرد.

یکی از مهمترین انواع کفش‌های ایمنی نوع مورد استفاده توسط کارکنان صنعت برق کفش‌های عایق میباشد. این کفش‌ها از زیره عایق برخوردار بوده و از تکمیل شدن مدار توسط پای فرد در هنگام برق گرفتگی جلوگیری کرده و در نتیجه مانع برق گرفتگی می‌شود. دستکش‌های حفاظتی براساس آمارهای ارائه شده توسط وزارت کار و امور اجتماعی مهمترین بخش بدن از نظر جراحت پذیری در محیط‌های کار ناحیه دست و بازو میباشد. دستکش‌های کار وسایلی هستند که در هنگام کار دست انسان را در مقابل خطرات متنوع حفاظت می‌نماید.

کفش و پوتین ایمنی: برای کارگرانی که هنگام کار، پاهای آنها درمعرض خطر برخورد با اجسام داغ و برنده یاسقوط اجسام قرار دارد، باید کفش و پوتین ایمنی با رعایت استاندارد تهیه ودر اختیار آنها قرار گیرد. کفش‌ها و پوتین‌های ایمنی را باید به راحتی پوشیده و درآورد، بند کفش‌ها و پوتین‌های ایمنی باید به آسانی باز و بسته شود.
آستر چرم طبیعی _ اتصال محکم چرم به زیره با بهره گیری از تکنولوژی تزریق مستقیم _ کفی طبی _ کفی کفش قابل تغییر _ پد ضدباکتری _ انعطاف پذیر _ چرم هوازی _ کفی انعطاف پذیر ضدشوک _ کفش سبک _ دارای گارانتی
استاندارد کفش ایمنی | اطلاعات کفش ایمنی | اطلاعاتی در مورد کفش ایمنی | جزوه آموزشی ایمنی در برابر زلزله | شرکت ایمن صنعت گیتی | فیلم ایمنی | قیمت کفش ایمنی | کفش ایمنی | کفش ایمنی استاندارد | کفش ایمنی الکتریکی | کفش ایمنی |


------------------------------------------------------
تبریز

آدرس: جاده تهران، جنب پلیس راه، کیلومتر 2 جاده باسمنج، شرکت ایمنی صنعتی کاوه
51575-5196

شماره تلفن: 0411-6301091-5

فاکس: 0411-6301091-5

شماره موبایل: ***********-***********


www.kavehshoes.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان شرقی
آدرس :  استان آذربایجان شرقی - تبریز
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تولید کفش عایق برق کاوه تبریز09143117740
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط