ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تولید کننده چوب پلاست (وود پلاست)

تولید کننده چوب پلاست (وود پلاست)

شرکت نگارین بسپار چوب در سال 1388 فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل های کامپوزیتی چوب پلاست ( Wood Plastic Composite ) تحت عنوان T- Rex در ایران آغاز نموده است و به همت کادر مجرب و بهره گیری از دانش روز دنیـا توانستـه در مدت کوتاهی با تولید انواع مختلف پروفیل WPC ، با بالاترین کیفیت ، نقش شایانی در عرصه تولید این محصول جدید و زیبـا در بـازار داخلی ایفـا نمـاید.

پروفیـل های تیـرکس قابلیـت کاربری در بخش هـای مختـلف ساختمـانی را دارا بوده و باتوجه به ویژگی های منحصربفرد آن ، می تواند جایگزینی منـاسب برای بسیـاری از محصولات مانند چوب ، ترمو وود ، آلومینیوم کامپوزیت ، HPL ، MDF و ... باشد یا در کنـار آنهـا این امکان را بدهد که به طـرح هـای خلاقـانه خود جامعه عمل بپـوشانید. با بکارگیری این پروفیل ها علاوه بر کمک به حفـظ منـابع طبـیعی و محیط زیست ، از واردات بی رویه و خروج حجـم بالایی ارز و منـابع کشور ، جلوگیـری می شود و نیز سهم بسزایی در بالارفتن کیفیت و کاهش هزینه ساخت ایفا خواهد شد.

تمام تلاش این مجموعه بر این امر متمرکز است تا با تولیـد محصولات بروز ، متنـوع زیبـا و باکیفیت ، کمک شایانی بـه پیشرفت صنعت ساختمان در زمینه تولید محصولات پیشرفته و در نتیجه بالا رفتن کیفیت ساخت و ساز نماید.


موبایل: *********** اسکندری
*********** گلمحمدی

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تولید کننده چوب پلاست (وود پلاست)
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :