ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تکنیک های تست زنی در آزمون پیش کارورزی ،دستیاری

تکنیک های تست زنی در آزمون پیش کارورزی ،دستیاری

موفقیت در آزمونهای سخت ونفس گیر مانند دستیاری وقبول شدن در رشته مورد علاقه ، فقط با چند بار خواندن منابع ویا حتی چند سال خواندن و شرکت در کلاسها وصرفه هزینه زیاد ممکن نیست .بخصوص اگر سالهای زیادی از فارغ التحصیلی گذشته باشد.

با یادگیری تکنیکهای تست زنی شما می توانید در هر آزمون بخصوص آزمونهای استاندارد مانند دستیاری در دانائی و سواد خود را با قدرت و توانائی تست زدن ترکیب کنید وقبولی خود را در رشته وشهر مورد علاقه تضمین نمائید.
اساتید محترم از جمله آقای دکتر کرمی می فرمودند در بهترین حالت ۱۲۰ تا ۱۳۰ سوال را قطعا می توان درست جواب داد بقیه سوالات را باید از شم تست زنی کمک گرفت.

باور کنید یک فردی که پزشک هم نباشد حتی بدون خواندن سوالات وفقط براساس تکنیکهای تست زنی و نگاه کردن به چهار گزینه وقوانین استاندارد تست طراحی سوال وحتی بدون تحلیل علمی جواب ۳۰ سوال از ۴۵ سواات داخلی آزمون دستیاری ۹۳ را کمتر از ۳۰ دقیقه میتواند پاسخ بدهد واتفاقا تکنیک ها بیشتر در سوالات سخت وپیچیده کارساز هست!!.

مطمئن باشید شما که برای آزمون دستیاری چند بار دروس را می خوانید وهزاران نمونه تست حل می کنید قطعا با خواندن سوالات و استفاده از تکنیک های تست زنی خواهید توانست حداقل ۴۰ سوال از ۴۵ سوال آزمون دستیاری و یا پیش کارورزی وبسیاری از سوالات دروس دیگر را درست جواب بدهید.

فقط کافی است با این تکنیکها آشنا شوید و به قول سهراب سپهری چشمها را بشوئید وجور دیگر ببینید.

کشف گزینه درست چند سوال داخلی از دفترچه A دستیاری ۱۳۹۳

سوال ۱: خانم ۶۴ ساله: گزینه ۱و۲ تحت عنوان جعلی وحذف می شود پس پاسخ در ۳و۴ است.تشابه معنا ومفهومی بین گزینه ۲و۳ پس جواب درست قطعا ۳ است

سوال ۲: مرد ۶۰ ساله با سابقه نقرس : بر اساس یکی از تکنیکهای تست زنی در نگاه اول گزینه ۴ حذف می شود. در مرحله دوم بر اساس تکنیک گزینه ۱ هم حذف می شود وجواب قطعا بین گزینه ۲و۴ خواهد بود .گزینه ۴ را که اول حذف کردیم .جواب قطعی ۲ هست فقط در چند ثانیه.

جواب سوال ۴ خانم ۴۱ ساله به علت درد آرنج :

تشابه ابتدا در گزینه ۱و۲ وتاکید بر بیوپسی از عضله گزینه ۴ بلافاصله حذف می شود بر اساس یک تکنیک گزینه ۳ را حذف می کنیم وقطعا باید پاسخ قبل وبعد از گزینه حذفی مرحله دوم یعنی بین ۲و۴ باشد . گزینه ۴ را که اول حذف کرده بودیم پس جواب درسا قطعا باید ۲ باشد.
سوال ۵: خانم ۶۴ ساله به علت:
تشابه بین ۱و۴ از طرفی وتشابه ۲و۴ از طرف دیگر برایند آنها گزینه ۴است .پس ج.اب قطعی گزینه ۴ است.
جهت آشنائی بیشتر ومشاهده مثالهای متعدد از تکنیکهای تیت زنی وکشف گزینه درست به آدرس سایت مراجعه نمائید.
Drfahmideh.ir

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - فولادشهر
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تکنیک های تست زنی در آزمون پیش کارورزی ،دستیاری
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط