ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

ثبت شرکت در کاستاریکا

ثبت شرکت در کاستاریکا

شرکت مشاوران بین الملل پارس تاکان
شرکت مشاوران بین الملل پارس تاکان با شماره ثبت 402727 با سابقه طولانی و درخشان در زمینه فعالیت های اقتصادی اقدام به خدمت رسانی به هموطنان عزیز در کلیه امور سرمایه گذاری در خارج از کشور نموده است .

شرکت بین المللی پارس تاکان با سابقه طولانی و بیش از 500 پرونده ثبت شرکت و افتتاح حساب بانکی بین المللی و اقامتی
به عنوان یک مرجع قابل اعتماد در میان هموطنان عزیز شناخته شده می باشد.
شما نیز می توانید امور مربوط به ثبت شرکت و اقامت و حساب بانکی بین المللی خود را به ما بسپارید.صداقت در مشاوره در الویت کاری مشاوران بین الملل پازس تاکان می باشد.

کاستاریکا از جمله کشورهای حوزه کارائیب است که از نظر جغرافیایی در منطقه آمریکای جنوبی واقع شده است. این کشور از لحاظ موقعیت تجاری به دلیل هم جواری با ایالات متحده آمریکا از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است.
اسم گزاری شرکتها در کاستاریکا از لحاظ استفاده از زبان شامل هیچ محدودیتی نمی باشد اما کلیه اسامی می بایست با پسوند Anonymous Society) S.A). همراه باشند. نظام و خدمات بانکی در کاستاریکا بر پایه بانکهای دولتی و خصوصی بنا میباشد اگرچه هر دو گروه از این بانکها روابط بین بانکی با سایر بانکها در اکثر کشورهای جهان دارند همچنین، در سالهای اخیر که روند خصوصیسازی در این کشور سرعت گرفته است، سرمایه گذاری در نظام بانکی کاستاریکا افزایش یافته است و در نتیجه بانکهای خصوصی روند پیشرفت و توسعه را می پیمایند.
کلیه متقاضیان بازگشایی حساب بانکی در کاستاریکا می باید دو پرونده مجزا را گشایش کنند در اولین گام آنها می باید اوراق مربوط به بانکهای آمریکایی را جهت دریافت سرویس دلاری و ATM تسلیم کنند و در مرحله بعد اوراق و مدارک خاص بانک است که مطابق با هر بانکی متفاوت می باشد.
اشخاص فاقد پاسپورت کاستاریکا می توانند با کمترین میزان رقم بازگشایی اقدام به افتتاح حساب پس انداز کنند. این افراد نمی توانند از حسابهای دارای دسته چک استفاده کنند چرا که جهت افتتاح اینگونه حسابها ارائه شماره کارت ملی کاستاریکا الزامی است. هرچند که ممکن است قبض آب، برق یا تلفن نیز کارساز باشد که در غیر اینصورت متقاضی می باید دو شخص که در همان بانک حساب جاری دارند و یا در بانکهای آمریکایی حساب دارند را بعنوان ضامن معرفی کند.
کلیه افرادی که دارای شرکت ثبت شده تحت قوانین کاستاریکا می باشند، میتوانند اقدام به بازگشایی حساب جاری نمایند. کلیه شرکتها در کاستاریکا می باید حداقل ٤ مدیر داشته باشند که سمتهای رئیس، حسابدار، دبیر و مدیر امور مالی را عهده دارشوند و شرکت پارس تاکان می تواند کلیه اسامی را در صورت خواست متقاضی به ثبت برساند. دولت کاستاریکا از کلیه شرکتها می خواهد تا یک وکیل کاستاریکایی را بعنوان نماینده و یک آدرس دفتر را به عنوان دفتر شرکت معرفی نمایند. نظام قضایی کاستاریکا دسترسی به مواردی نظیر آدرس و نام شرکای موسس، نام مدیران و وکلای شرکت را برای عموم آزاد می داند با این وجود سهامداران میتوانند از ارائه نام خود به صورت عمومی جلوگیری نمایند.
شرکتهای کاستاریکایی که فعالیت تجاری در این کشور ندارند از پرداخت مالیات معافند و صرفا هزینه ای را به شکل سالیانه پرداخت می نمایند. موقعیت کاری و تجاری شرکتها از نظر دولت کاستاریکا آزاد است و شرکتها مجاب به برگزاری جلسات خود در این کشور نیستند. بهر شکل موقعیت ویژه مالیاتی در کاستاریکا این کشور را جزء کشورهای قابل سرمایه گذاری در منطقه آمریکای لاتین قرارداده است


جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت در کاستاریکا، امروز با ما تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت www.parskian.com مراجعه نموده یا با شماره های تماس زیر ارتباط برقرار نمایید:

آدرس دفتر مرکزی : تهران - خیابان مطهری - خ کوه نور - کوی سوم - پلاک 5 واحد 101

تلفن :*********** *********** ***********

همراه : *********** 

مشاوره رایگان : ***********

تلفکس :***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: ثبت شرکت در کاستاریکا
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :