ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

جام جهانی سَنی

جام جهانی سَنی

قیمت : تماس

SANI سَنی
Shape of today’s spirit… به سبک امروز ... 

سَنی
توی دروازه!

طرح " فوتبال با دو برابرهیجان "

زمان: از 17 خرداد تا 5 تیر

شرکت سَنی , بزرگترین تولید کننده لوازم حمام و دستشویی در خاورمیانه در نظر دارد به منظور همراهی با همراهان همیشگی خود - فروشندگان محترم محصولات سَنی – همزمان با برگزاری جام جهانی در هیجان شما دوستان شریک شده و طرح جالب و هیجان انگیز "فوتبال با دوبرابر هیجان" را به اجرا درآورد .
در این طرح تماشای بازیهای تیم ملی فوتبال در جام جهانی برای شما با هیجانی بیشتر از همیشه همراه خواهد بود.
هدف ما در این طرح همراهی با شما عزیزان در هیجان انگیزترین لحظه های جام جهانی فوتبال است . امیدورایم که بتوانیم با اجرای این طرح اندکی به لذت , هیجان و شادی شما در زمان تماشای بازیهای تیم ملی اضافه کنیم.

جزییات طرح :
در طرح " فوتبال با دوبرابر هیجان" با هر گل تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی ازهمان لحظه گل تا پایان طرح (5 تیر)
1% به تخفیفی که از سَنی میگیرید اضافه خواهد شد .
نکته : خریدهایی که از زمان آغاز طرح (17 خرداد) انجام می شوند همه شامل این تخفیفها می شوند و مابه التفاوت به حساب شما برمیگردد. به عبارت دیگر هر گل یک درصد تخفیف به خریدهای قبل (از تاریخ 17 خرداد) و بعد از خود ( تا تاریخ 5 تیر) اضافه می کند!
نکته 2: اگر در بازیهای بعدی نیز تیم ملی گل بزند باز هم به ازای هر گل 1% تخفیف به آن فاکتور و هر خرید دیگری که در زمان اجرای طرح داشته باشید اضافه خواهد شد.

هیجان بیشتر , شادی بیشتر , تخفیف بیشتر با اصابت هر توپ تیم ملی به تیر دروازه حریف!
طرح " فوتبال با دو برابر هیجان" برای اینکه شادی و هیجان بازی را برای شما همراهان همیشگی بیشتر کند به هر توپ تیم ایران به تیردروازه ی حریف نیز 0.5% تخفیف بیشتر اختصاص داده است .
شرایط کاملا مانند زدن گل است با این تفاوت که درصد به ازای هر توپ به تیر حریف نصف درصد مربوط به گل یعنی 0.5% تخفیف خواهد بود.

یک گوشی موبایل برای همه (بدون قرعه کشی) به ازای هر برد تیم ملی :
تمام کسانی که در زمان اجرای طرح حداقل 2 میلیون تومان محصولات سَنی را خریداری کنند , با هر برد تیم ملی یک عدد گوشی موبایل دریافت خواهند کرد.
یعنی اگر تیم ملی سه برد داشته باشد , هر کدام از شما همراهان عزیز سه عدد گوشی موبایل از ما دریافت خواهید کرد!
به ازای هر 2 میلیون تومان خرید مدل و قیمت گوشی دریافتی بالاتر خواهد رفت . (هر چند برای 2 میلیون اول هم گوشی مناسبی برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم)

لازم به ذکر است با توجه به همزمانی طرح " فوتبال با دوبرابر هیجان " و طرح " جام جهانی سَنی" ;
شما با شرکت در طرح "فوتبال با دوبرابر هیجان" به طور اتوماتیک در طرح "جام جهانی سَنی" نیز شرکت داده خواهید شد. حتی اگر زمان خریدتان قبل از شروع جام جهانی باشد (از تاریخ 17 خرداد). همچنین در زمان طرح"جام جهانی سَنی" می توانید برای افزایش شانس برنده شدن امتیازات خود را با خرید بیشتر افزایش دهید.


طرح " جام جهانیِ سَنی"

نکته : خرید شما در طرح "فوتبال با دو برابر هیجان" به امتیازات شما در این طرح یعنی "جام جهانی سَنی" اضافه می شود . به عنوان مثال اگر از 17 خرداد تا 5 تیر (پایان طرح فوتبال با دوبرابر هیجان ) 4 میلیون تومان خرید کرده اید , ضمن برخورداری از مزایای طرح "فوتبال با دو برابر هیجان" با خرید 1 میلیون تومان در زمان اجرای طرح "جام جهانی سَنی" (از 23 خرداد تا 22 تیر) جمع خرید شما 5 میلیون تومان می شود و شما با یک شانس برنده شدن در قرعه کشی جوایز ارزشمند این طرح نیز شرکت خواهید کرد.

زمان : از شروع تا پایان جام جهانی (23 خرداد تا 22 تیر)
در این طرح کسانی که از 23 خرداد تا 22 تیر از شرکت سَنی خرید کنند به ازای هر 5 میلیون تومان یک امتیاز برای شرکت در قرعه کشی به دست خواهند آورد.
نکته : با توجه به اینکه این جوایز فقط برای فروشندگان محصولات سَنی خواهد بود که در زمان اجرای طرح از شرکت خریداری نمایند و نه مانند جوایز شرکتهای دیگر برای کل مردم کشور (نزدیک به 80 میلیون نفر!) و همچنین با در نظر گرفتن زمان کوتاه طرح, شانس شما برای برنده شدن بسیار بسیار زیاد خواهد بود.
با 5 میلیون تومان خرید از سَنی, صاحب یک سمند به رنگ دلخواه شوید.
در طرح "جام جهانی سَنی" هر 5 میلیون تومان یک امتیاز برای شما خواهد داشت . به عبارت دیگر هر نفر از شما فروشندگان محترم با خرید هر 5 میلیون تومان یک بار شانس شرکت در قرعه کشی ما را خواهید داشت .
مثال : 20 میلیون تومان خرید در زمان اجرای طرح (از شروع تا پایان جام جهانی فوتبال) باعث می شود نام شما 4 بار در قرعه کشی نوشته شود.
جوایز :
نفر اول : یک دستگاه سمند SE به رنگ دلخواه .
نفرات دوم تا ششم : هر کدام یکدستگاه لپ تاپ APPLE
نفرات هفتم تا شانزدهم : هر کدام یکدستگاه تبلت

 هر 5 میلیون تومان خرید از 23خرداد تا 22 تیر = یک بار شانس برنده شدن

***** حالا تصمیم با شماست ما دوست داریم شما برنده باشید *****

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: جام جهانی سَنی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :