ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

حمل بار از ترکیه , حمل و نقل بین المللی

حمل بار از ترکیه , حمل و نقل بین  المللی

لينك سايت اين آگهي

قیمت : با ما تماس بگیرید.

ما در زمینه حمل و نقل بین المللی بسیار با تجربه و حرفه ای هستیم . برای حمل بار و محموله های سنگین از ترکیه به ایران و برعکس و همچنین حمل بار از (Germany) آلمان / ایتالیا ( Italy ) / سوئیس Switzerland / هلند Netherlands / نروژ Norway / عراق Iraq / افغانستان / تاجیکستان / چین China سایر کشورهای اروپایی ، آمریکایی و آسیایی با ما تماس بگیرید .

انواع حمل و نقل ( Transportation ) جهت حمل بار : هوایی Aerial – ریلی Rail – دریایی Marine – زمینی به وسیله کامیون دربستی و خرده بار یا گروپاژ

** شرکت حمل و نقل بین المللی تهران مارین، دارای بیش از پنجاه سال تجربه درخشان و مفید و همچنین برخورداری از مدیران و پرسنل مجرب و متخصص در زمینه حمل و نقل بین المللی با استفاده از روش های گوناگون خدمات دیگری مانند پشتیبانی اموری مانند انبارداری – بسته بندی – تشریفات گمرکی و ... را با بهترین امکانات و تجهیزات ارایه می نماید .


این شرکت دارای تعداد زیادی نماینده فعال در بسیاری از کشورهای اروپایی ، آفریقا ، آمریکای جنوبی و ... است که هر کدام از انها دارای چند شعبه در کشور خود و سایر مناطق جهان هستند که این مجموعه به عنوان نماینده رسمی کلیه شرکت ها ی نماینده، در ایران می باشد .

ناوگان زمینی این شرکت به کامیون های واجد شرایط مجهز بوده بنابراین توانایی حمل هر نوع محموله را از ایران به سایر کشورهای خارجی و برعکس را دارد .

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: حمل بار از ترکیه , حمل و نقل بین المللی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :