ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

خانه هوشمند ام اند اچ mhbms.com

خانه هوشمند ام اند اچ mhbms.com

خانه هوشمند ام اند اچ
گروه فنی مهندسی ام اند اچ طراح و تولید کننده سیستم های هوشمند ساختمان BMS در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه هوشمند سازی ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، هتل ها و مراکز آموزشی و فرهنگی آغاز نمود. اهداف محوری این گروه افزایش ایمنی، امنیت و رفاه ساکنان ساختمان و همچنین ایجاد یک ساختار مدرن به منظور بهینه سازی مصرف انرژی و جلوگیری از اتلاف آن است. متخصصان این گروه طی چند سال تلاش مستمرتوانسته اند با بدست آوردن دانش فنی روز دنیا در این زمیته، اقدام به بومی سازی آن نموده و در نهایت سیستمی ارائه دهند که علاوه بر کیفیت، دارای انعطاف لازم، متناسب با نیاز ساختمان های داخل کشور باشد و محصولی با قابلیت کنترل توسط مانیتورهای لمسی و به زبان فارسی وارد بازار نمایند. با توجه به طراحی کامل نرم افزار سیستم در داخل کشور، بستر مناسبی جهت ارائه قابلیتهای مختلف متناسب با درخواست کارفرما و بر اساس معماری ساختمان فراهم شده و لذا محدودیتی در ایجاد قابلیت های جدید و استفاده از تجهیزات مختلف وجود ندارد.
کنترل روشنایی ها بصورت اتوماتیک و دستی، کنترل وضعیت ایمنی و امنیتی ساختمان شامل سیستم های اعلام سرقت، حریق و نشت گاز، کنترل دربهای ورود و خروج، کنترل وضعیت سیستم های برودتی و حرارتی، آبیاری خودکار، کنترل تجهیزات نورپردازی، پرده های برقی، کنترل تلفنی، سناریوهای قابل تنظیم و ده ها قابلیت نرم افزاری و سخت افزاری دیگر از جمله این توانمندی ها است.
افتخار ما کیفیت محصول و رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه شده طی سال های گذشته است. امید آن داریم با ادامه فعالیت و تقویت همفکری با مشتریان خود، شاهد پیشرفت روز افزون صنعت ساختمان کشور در زمینه تکنولوژی های مدرن باشیم.

کاتالوگ، آموزش سیم کشی سیستم خانه هوشمند ان اند اچ را از سایت www.mhbms.com دریافت نمایید

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان البرز
آدرس :  استان البرز - کرج
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: خانه هوشمند ام اند اچ mhbms.com
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :