ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

خدمات تعمیرات کارشناسی انواع درب های اتوماتیک

خدمات تعمیرات کارشناسی انواع درب های اتوماتیک

درین نما آرا خدمات تعمیرات سرویس و نگهداری کارشناسی درب های اتوماتیک شیشه ای پارکینگی وسازمان ها اذارات و مراکز خصوصی
مجری درب های اتوماتیک بانک ملت غرب تهران
***********-3 خدمات تعمیرات تامین قطعات پشتیبانی وسرویس وکارشناسی انواع درب اتوماتیک مراکز دولتی و خصوصی

پشتیبانی از تمام برندها : به منظور خدمات قابل ارائه و بهبود مستمر خدمات به مشتریان گرامی همچنین تحقق جلب رضایت شما مشتریان گرامی ، پشتیبانی جامعی را به تمام برندهای موجود در بازار ارائه می‌دهد ، که در بالا بردن طول عمر مفید سیستم ، هزینه کمتر ، نگهداری آسان‌تر ، آسیب پذیری کمتر و استفاده بهینه از درب‌های اتوماتیک تاثیر بسزایی دارد و در صورت بروز هر گونه اشکال ، نیروهای متخصص این شرکت در حداقل زمان ممکن نسبت به رفع مشکل و بازگرداندن سیستم به کارکرد صحیح و بدون نقص اقدام می‌نمایند..

کار تعمیرات را به شرکت های معتبر بسپارید ... به کرات مشاهده شده که فردی جهت تعمیرات با باز نمودن برخی قطعات اصل آن را با قطعه متفرقه نامرغوب تعویض نموده است .یا با عدم تخصص باعث صدمه به سیستم شده است و این دلیل خوبی است که کار را به کادان با صلاحیت سپرده شود.

کارشناسی انواع درب اتوماتیک جهت اصالت و سلامت محصول خریداری شده

چرا کارشناسی؟

متاسفانه مشاهده شده برخی افراد وشرکت های سود جو که در زمینه درب اتوماتیک فعالیت دارند به اشکال مختلف اقدام به تقلب و تدلیس در معامله نموده موجب ضرر و زیان مالی و اجحاف در حق مصرف کننده گان میشوند که جهت آگاهی به روش های فوق اشاره مینمایی

1-در این روش فروشنده محصول ارزان ساخت کشور چین را با زدن یک مارک و برچسب و.... با نام برند معروف یا جدید به نام آلمان یا ایتالیا بفروش میرساند مثلا محصولی که ساخت کشور چین است و به نام محصول آلمان بفروش میرسد قیمت ان معادل اصل محصول ساخت اروپایی است.

2-در این روش فروشنده با خریدار توافق کرده بصورت فاکتور یا قرارداد یا ... محصول اروپایی مرغوب بفروش برساند ولی زمان نصب از عدم آگاهی مشتری سوء استفاده کرده جنس ساخت چین را استفاده میکند .

3- در این روش از قطعات محصول اصل اروپایی کسر کرده و بجای ان قطعات چینی ارزانتر استفاده میکند....

بدین ترتیب ما میتوانیم در تمام مراحل اقدام به مشاوره و کارشناسی صالح و امین در خصوص اصالت کالا قیمت کالا مرغوبیت کالا برای شما باشیم .

ما امادگی داریم همچنان که این کار را تا کنون انجام داده ایم و شناخت کامل از افراد و شرکت های متقلب را داریم همچنان در خدمت مشتریان اعم از دولتی و خصوصی باشیم.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: خدمات تعمیرات کارشناسی انواع درب های اتوماتیک
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط