ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

خدمات سلول خط تولید رباتیک

خدمات سلول خط تولید رباتیک

طراحی و پیاده سازی سلول رباتیک جهت بکارگیری ربات های صنعتی در فرآیندهای مختلفی مانند جوشکاری رباتیک ، برشکاری رباتیک ، رنگپاشی رباتیک ، جابجایی قطعات با کمک ربات ، بسته بندی رباتیک ، پالت گذاری رباتیک ، پلیش رباتیک ، سوراخکاری رباتیک ، تمیزکاری رباتیک ، پلیسه گیری رباتیک ، خط مونتاژ رباتیک و خط تولید رباتیک.

شرکت هوشمند فناوا پارس، مبتکر طرح ارتقا انواع رباتهای صنعتی به ربات CAD/CAM، با نرم افزارهای مخصوص طراحی مسیر سه بعدی برای انواع ربات صنعتی و کنترل حرکت ربات که توسط مهندسان این شرکت طراحی شده اند، قابلیت انجام پیچیده ترین پروژه های اتوماسیون رباتیک را با انواع ربات صنعتی از جمله KUKA , ABB , FANUC , MOTOMAN , Hyundai دارا می باشد. همچنین این شرکت از معدود شرکتهای فعال در ایران و خاورمیانه (چه بسا تنها شرکت) می باشد که قابلیت طراحی و پیاده سازی سلول های رباتیک مخصوص استفاده از ربات در فرآیندهای تراشکاری رباتیک ، ماشینکاری رباتیک و فرزکاری رباتیک قطعات فولادی را با دقت بسیار مناسب در اختیار دارد (عکس آگهی مربوط به پروژه تراشکاری رباتیک قطعات فولادی می باشد).

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت فیلم پروژه های انجام شده توسط ما با نشانی های داده شده تماس حاصل فرمایند.

تمامی محصولات و خدمات ارایه شده شامل یکسال ضمانت بی قید و شرط می باشند.

کیفیت و نوآوری تعهد ما به شماست و نه شعار ما.

تلفن تماس در آلمان: ***********7445
ایمیل: [email protected]

(در صورت تمایل به تماس و انجام هرگونه مشاوره با آلمان از طریق Skype می توانید با هماهنگی قبلی از طریق ایمیل و یا تلفن های داده شده، با حساب کاربری hooshmand.fanava در اسکایپ تماس حاصل فرمایید)

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان مازندران
آدرس :  استان مازندران - ساری
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: خدمات سلول خط تولید رباتیک
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :