ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

خرید روتر 2621XM سیسکو

خرید روتر 2621XM  سیسکو

روتر2621XM سیسکو یکی از روترهای پر استفاده و محبوب در شبکه های متوسط با قابلیت پشتیبانی از سرویس های صوت و دیتا و همچنین دارای امکان برقراری ارتباط راه دور بصورت VPN برای کارکنان شرکت ها می باشد. این روتر با پشتیبانی از ماژول ها و کارت های WAN مختلف می تواند سرویس های مختلفی را ارائه کند.
روتر 2621XM با قابلیت پشتیبانی از 2 ماژول WAN می تواند بصورت همزمان به همراه برقراری روتینگ بین VLAN های مختلف با استفاده از پورت های FastEthernet موجود بر روی آن و همچنین روتینگ بین شبکه های مختلف، ارتباط WAN را نیز فراهم آورد. با توجه به اینکه سری XM از نظر توانایی سخت افزاری دارای قدرت بالاتری نسبت به سری معمولی روترهای 2600 می باشد می توان از این روترها در برقراری سرویس هایی با ظرفیت بالاتر و حجم اطلاعات بالاتر استفاده نمود. نکته قابل توجه در روترهای 2600 بکار گیری امکانات سخت افزاری مانند DSP می باشد که جهت پردازش بهتر سیگنال های دیجیتالی بکار می رود و در شبکه های Voice over IP بسیار کاربرد دارد و هرچقدر میزان قدرتDSP ها بالاتر باشد امکان برقرار کانال های ارتباطی دیجیتال بالاتری فراهم خواهد بود.
بر روی روتر2621XM بصورت پیش فرض 32MB حافظه فلش وجود دارد و حداکثر تا میزان 48MB را پشتیبانی می کند. حافظه RAM موجود بر روی این سری روتر 128MB می باشد و حداکثر تا میزان 256MB را پشتیبانی می کند. همچنین این روتر می تواند با استفاده از NM کارت HDV از کارت های PVDM پشتیبانی کند.
برای دریافت قیمت روترهای2621XM سیسکو دست دوم (با یک سال گارانتی تعویض و مهلت تست یک هفته ای) به سایت ادمین کالا مراجعه کنید.
ادمین کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات نو و دست دوم سیسکو
اطلاعات تماس :
021-********
021-********
021-********
www.adminkala.com
[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: خرید روتر 2621XM سیسکو
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :