ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

خرید گوشی تلفن skype از کاوا ارتباطات هوشمند

خرید گوشی تلفن skype از کاوا ارتباطات هوشمند

اسکایپ، یکی از نرم افزارهای تولید شده برای انجام مکالمات از طریق اینترنت می باشد. اسکایپ برنامه ای است که به آن "کابوس شرکت های تلفنی" نیز می گویند که با کنار زدن اکثر برنامه های مشابه، یک برنامه استاندارد در جهان جهت برقراری تماس تلفنی رایگان بر روی اینترنت بشمار می رود. با پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات و گسترش روزافزون دامنه استفاده از اینترنت پرسرعت، مشکلات مکالمه از طریق اینترنت از قبیل اکو، تاخیر و قطع و وصلی صدا برای همیشه از میان برداشته شده است. اکنون اسکایپ در سراسر جهان 40 میلیون نفر کاربر دارد و هر روز 150 هزار نفر به کاربران آن اضافه می شود.
شرکت کاوا ارتباطات هوشمند با توجه به نیاز روزافزون به سیستمی که بتوان از طریق آن به راحتی تماس های صوتی از طریق اسکایپ را برقرار و مدیریت کرد، اقدام به ارائه گوشی تلفن اسکایپ RTX Dual Phone 4088 نموده است. گوشی تلفن اسکایپ Dual Phone 4088 از جدیدترین محصولات شرکت RTX می باشد که دارای اسپیکر دوطرفه، نمایشگر پیغام جدید روی هندست (برای پیغام صوتی و تماس های بی پاسخ در Skyp)، قابلیت اتصال هدست، تماس خارجی از طریق اسکایپ به سایر شماره تلفن های معمولی، انتقال تماس، کنفرانس صوتی، نگه داشتن تماس از طریق Skype، دفترچه تماس تلفنی با قابلیت 200 کاربر، طول عمر باطری در حالت مکالمه 7 ساعت و 100 ساعت در حالت آماده به کار، استفاده از واسط رادیویی DECT برای رمزگذاری و احراز هویت می باشد.
علاوه بر این قابلیت کار با 4 هندست و امکان برقرای دو تماس همزمان برای دو اکانت Skype یا یک تماس خط ثابت و یک تماس Skype را دارا بوده و صفحه نمایش رنگی TFT با واسط گرافیکی برای کاربران و وضوح بالا، ویژگی نمایش وضعیت اکانت شما، کیفیت صدای HD و همچنین نصب و کاربری فوق العاده آسان از دیگر مزایای این دستگاه می باشد که شما را در یک خرید مطمئن یاری می کند.
شرکت کاوا ارتباطات هوشمند نماینده فروش محصولات معتبرترین برندهای ویپ مانند نیوراک (Newrock)، اسنوم (Snom)، یالینک (Yealink)، گرنداستریم (Grandstream)، AEI و ... در ایران می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت کاوا ارتباطات هوشمند تماس حاصل نمایید.

اطلاعات تماس :
021-********
021-********
021-********
021-********

www.kavatelecom.com
www.VoIPshop.ir
[email protected]

تهران، سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی، کوچه 36 شرقی، پلاک 22، شرکت کاوا ارتباطات هوشمند

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: خرید گوشی تلفن skype از کاوا ارتباطات هوشمند
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط