ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

خوابگاه خودگردان خصوصی پسرانه مدرن اهواز

خوابگاه خودگردان خصوصی پسرانه مدرن اهواز

قیمت : تماس

خوابگاه پسرانه دانشجویی مدرن با سرپرستانی تحصیل کرده و توجیه در چند سال گذشته به حول و قوه الهی توانسته است بهترین خوابگاه پسرانه اهواز باشد.

نکات قابل توجه خوابگاه مدرن:

1. در خوابگاه پسرانه مدرن اهواز کشیدن سیگار و یا قلیان در فضای بسته خوابگاه اکیدا ممنوع می باشد. با وجود فضای بسیار آرام و مناسب محیطی بسیار مناسب برای دانشجویان و کارمندان عزیز فراهم کرده است.

2. خوابگاه پسرانه مدرن اهواز در استان خوزستان در طی چند سال گذشته جزء بهترین خوابگاههای پسرانه بوده است.

3. این خوابگاه دارای امکانات تلویزیون، دو آب تصفیه کن 6 مرحله ای، کمد اختصاصی برای هر نفر، یخچال، تمامی اتاقها فرش، سرویس بهداشتی مجزا برای هر طبقه (خوابگاه دو طبقه است).

4. خوابگاه پسرانه مدرن اهواز چون ظرفیت 46 نفر را دارد جزء خوابگاههای کم جمعیتمحسوب می شود و به همین دلیل فضایی آرام و مناسب جهت استراحت و مطالعه ساکنین فراهم آورده است.

5. به دلیل اینکه آب اهواز در بعضی مواقع قطع می شود، برای خوابگاه دو مخزن یکی 3000 لیتری و یکی 500 لیتری برای جلوگیری از قطع آب خوابگاه در نظر گرفته شده است که این خود از نقاط قوت خوابگاه محسوب می شود.

6. با توجه به اینکه آب اهواز برای آشامیدن مناسب نیست دو دستگاه آب تصفیه کن 6 مرحله ای برای ساکنین عزیز فراهم آورده تا از این بابت نیز جزء خوابگاههای بسیار مجهز محسوب شود.

7. در خوابگاه پسرانه مدرن اهواز، کلیه هزینه های آب و برق و گاز به عهده خوابگاه می باشد و ساکنین هیچ مبلغی پرداخت نمی کنند.

8. خوابگاه پسرانه مدرن اهواز جزء معدود خوابگاههایی است که امکان پارک خودرو در محوطه خوابگاه را داراست.

9. خوابگاه با خیابان اصلی گلستان و ایستگاه اتوبوس شهری دو دقیقه فاصله دارد و این تردد دانشجویان و کارمندان را به سایر نقاط شهر بسیار راحت می کند.

10. از خوابگاه پسرانه مدرن دسترسی به نانوایی، دفتر فروش بلیط هواپیما و قطار، سوپر مارکت و کلیه مغازه های مورد نیاز، بسیار راحت است.

11. از نظر موقعیت جغرافیایی خوابگاه به دانشگاه شهید چمران اهواز، علوم پزشکی، آب و برق بسیار نزدیک بوده و تا دانشگاه آزاد و جهاد دانشگاهی مسیری نزدیک و پر رفت آمد با امکان استفاده از وسایل نقلیه عمومی است.

12. خوابگاه مدرن جزء معدود خوابگاههایی است که هم در ایام عید و هم در تابستان دایر می باشد.

آدرس خوابگاه: گلستان، خیابان مهر، بین دی و بهمن، پلاک 119

شماره تماس جهت ثبت نام: ***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان خوزستان
آدرس :  استان خوزستان - اهواز
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: خوابگاه خودگردان خصوصی پسرانه مدرن اهواز
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط