ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

درب شیشه ای اتوماتیک گردان

درب شیشه ای اتوماتیک گردان

این گونه درب ها به صورت گرد بوده و به شکل 2 باله 3 باله یا 4 باله طراحی می شوند و با نوع حرکت چرخشی تا حد زیادی از به هدر رفتن اانرزی جلوگیری می نماید. سیستم این درب اتوماتیک به صورت گردان کار می کند، بدین صورت که باله های گردان آن پس از مشاهده عابر توسط چشم الکترونیکی به چرخش در میایند و بعد از عبور فرد از در و یا با مکث عابر از حرکت باز می ایستند، این درب اتوماتیک جهت تردد تعداد زیاد عابرین بدون برخورد با یکدیگر در ورودی های پر تردد مانند هتل ها - پاساژ ها- مجتمع ها و... استفاده شده و ظاهری بسیار مدرن و شیک به ورودی می دهد.
کاربرد درب های اتوماتیک شیشه ای گردان:
•نهایت استفاده در شرایط ترافیک سنگین
•قفل و حفاظ شبانه
•گوناگونی اپراتورهای موجود
• مدل‌های مختلف با پوشش ها و شیشه‌های گوناگون
•حداکثر امنیت مناسب برای راه‌های اضطراری

درب های شیشه ای گردان اتوماتیک به همان اندازه که زیبا هستند ابهت هم دارند. در مکان هایی که ساختمان ها عظمت را معنا می کنند این در های اتوماتیک گردان به معنی سبک واقعی هستند. همان طور که این درب ها برای جلوگیری از خروج حرارت در زمستان و نفوذ گرما در تابستان مبارزه می کنند، هم چنین در مکان های با تردد بالا و مکان هایی که استفاده موثر از انرژی اهمیت به سزایی دارد، مناسب هستند.
در شیشه ای اتوماتیک کلاسیک کوچک
همان گونه که از نامش پیداست به دلیل وجود طراحی دقیق و بی نظیر و کار نفیس، درب اتوماتیک گردان کوچک CL به طور مطلوبی متمایز است و نمایی از معماری برجسته را نمایان می سازد. 
در شیشه ای اتوماتیک کلاسیک بزرگ
ستون مرکزی این نوع درب گردان قوی تر از نوع قبلی می باشد و از فولاد تشکیل شده است. یک سیستم منسجم دارد و برای درب هایی که قطر بزرگ تری دارند مناسب می باشد.
مشخصات فنی دراتوماتیک کلاسیک بزرگ
•- پروفیل آلومینیوم 56 * 56 میلی متر جهت سبکی کار
•- درام قابل مشاهده پروفایل دیوار - بالای 73 میلی متر، کمتر از 105 میلی متر
•- تاج محفظه - از 250 میلی متر
•- مناسب برای درب با قطر 1.60 تا 4.0 متر
•- درایو واقع در سیستم سقف
قاب سبک: 
قاب سبک (LF) نوعی درب برقی گردان است که بر خلاف ظاهر ظریفش بسیار قوی ساخته و طراحی شده است. سبکی قابل توجه آن به دلیل آلومینیوم نازک و بادقت طراحی شده آن روی هر لنگه درب می باشد و فولاد نازک کروم شده آن نیز تأثیر به سزایی دارد. پوشش سقف، شیشه ای می باشد و نبود ستون مرکزی همه باعث ایجاد نمایی با هیبت و برجسته شده ه اند.
تمام شیشه:
زیبا، سبک، شفاف:درب اتوماتیک گردان تمام شیشه (FG) که منحصرآ از شیشه امنیتی ساخته شده است. سطح لنگه درب و دیواره آن از استیل کروم تشکیل شده است. سقف تمامآ از شیشه ساخته شده است و لنگه های درب نیازی به ستون مرکزی ندارند.
عملکردهای جانبی:
•شب بند
•پرده هوای ایستاده مجزا
معابر فرار و گریز با عملکرد فوری و بالا (نوعی سیستم باز شدن که در مواقع اضطراری به صورت اتوماتیک عمل می کند و به لنگه های در اجازه می دهد که به سمت خارج تاب بخورند و اجازه وارد شدن را بدهند.)
راه کار شکست باد:
سیستم قفل الکترو مکانیک برای هر لنگه از درب

http://adoora-eng.com/products-detail.asp?id=3

شرکت مهندسی آدورا فراز آریا
تلفن : ********-021
فکس : ********-021
ایمیل : [email protected]
وب سایت : www.adoora-eng.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: درب شیشه ای اتوماتیک گردان
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :