ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

دزفول واقع در کوی حافظ – بین خیابان حافظ 14 ، 15

دزفول واقع در کوی حافظ – بین خیابان حافظ 14 ، 15

۱- فونداسیون وشناژ: عرض ۷۰ * ۶۵ /۱ سانتیمتر
۲- تمامی ستونها تیر آهن نمره ۲۰ و چهار طرف ورق تا پشت بام بوده که هنگام نصب در زیر صحفه های ستون از مواد گروت استفاده شده است و تمامی زمین بتون ریزی گردیده است. سقف ها از یونولیت درجه یک کره ای نسوز جهت عایق کاری و سبک بودن در برابر زلزله استفاده شده، دیوارها از بلوکه های فوم دار به همراه یونولیت جهت عایق کاری استفاده شده و تماما از مواد درجه یک ممتاز اجرا شده، دیوارهای خارجی از دو طرف پلاستر سیمان شده و ایزوگام گریده است.
۳- دارای سه برق سه فاز که از کابل مادر و ورودی زیرزمین استفاده شده که برق ورودی قابل مشاهده نباشد.
۴- دارای سه انشعاب آب جداگانه و سه کنتور
۵- دارای دو انشعاب گاز که تمامی لوله کشی داخلی توکار بوده و از لوله ویژه مانیسمان استفاده شده که لوله کشی گاز آن قابل مشاهده نباشد و منظره بدی را برای ساکنین این عمارت ایجاد ننماید.

جزییات نما و نوع مواد استفاده شده
۱-این عمارت دارای دو نمای جداگانه منحصر بفرد و بسیار زیبا میباشد که تماما از سنگهای مرغوب و درجه یک شامل : ۱- سنگ تراورتن سوپر عباس آباد سفید به همراه سنگ گرانیت برزیلی مشکی جهت باکسها و سنگ تراوتن شکلاتی درجه یک یزد استفاده شده و در زمان نصب تماما از دو غاب سیمان سفید و پودر سنگ و ماسه شکسته به همراه چسب بتون استفاده شده که این مهم باعث میشود سنگ کدر نشود و بعلاوه اینکه تمامی سنگها به هنگام نصب اسکوپ شده تا هیچ موقع از دیوار جدا و کنده نشود به اضافه اینکه تمامی سنگها به هنگام نصب فارسی پر شده اند تمامی نرده های نما که بیشتر حالت دکوراتیو داشته بعد از نصب قوطی آهنی، تمامی آنها با استفاده از کمپوزیت درجه یک آمریکایی مشکی کاور شده که این امر هم باعث محافظت شده و نیز در زمان طولانی احتیاج به رنگ نخواهد داشت.
۲-سنگ کف از پیاده رو بیرون گرفته تا حیاط و لابی، پارکینگ و پاگردها، تراسها به اضافه حیاط خلوتها از سنگ درجه یک دهبید میباشد که جلوه ی بسیار زیبایی دارا میباشد. و نیز سنگ دیوار لابی، پارکینگ و راه پله ها از نوع سنگ گرانیت قهوه ای برزیلی به اضافه مرمریت امواج استفاده شده است.

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان خوزستان
آدرس :  استان خوزستان - دزفول
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دزفول واقع در کوی حافظ – بین خیابان حافظ 14 ، 15
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :