ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

دستگاه آب یونیزه قلیایی alkamedi

دستگاه آب یونیزه قلیایی alkamedi

دستگاه اب یونیزه قلیایی alkamediغنی از اکسیژن،عاری از باکتری،phبالا،دارای میزان بالای انتی اکسیدان. خواص درمانی آب یونیزه قلیایی آلکامدی درمان پیری زود رس_ کاهش ریزش مو _برطرف کننده ناراحتیهای پوستی و اگزما _ درمان انواع چین و چروک _ دفع اسید اوریک و اوره خون _کاهش استرس و بهبود خواب _کاهش قند خون و چربی خون و کاهش وزن بدن_ درمان بیماریهای قلبی و عروقی و کاهش فشارخون _ داشتن ویتامین D و کلسیم _ درمان زخم معده و اثنی عشر و رفیلاکس معده _ افزایش طول عمر دندان و جلوگیری از خونریزی لثه و...
ازآن جائی که نیترات در آب به صورت محلول وجود دارد روش های معمول تصفیه آب قادر به حذف آن نیستند ازاین‌رو نیاز به آن دسته ازروش های تصفیه پیشرفته می باشد که قادر به کاهش آلاینده های محلول هستند. با استفاده از دستگاه تصفیه ؛ یونایزر آب قلیایی alkamedi این مشکل حل شده که باعث حل شدن 100٪ نیترات از آب می شود .
با استفاده از این آب شفا بخشMiracle water) ) برای درمان و پیشگیری از بیماری ها هرچه زودتر اقدام کنید و نتیجه را ببینید. تنها با یک تماس اطلاعات کامل تر را دریافت ودستگاه را بصورت آزمایشی در منزل خود نصب کنید. در صورت نارضایتی پس از 60 روز می توانید دستگاه را بازگردانید.
شزکت ویژن سلامت قزن تنها نماینده انحصاری این محصول در خاورمیانه می باشد.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دستگاه آب یونیزه قلیایی alkamedi
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط