ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

دستگاه ازن ساز مخصوص سرد خانه09144432479

دستگاه ازن ساز مخصوص سرد خانه09144432479

قیمت : لطفا تماس بگیرید

دستگاه ازن ساز مخصوص سرد خانه:
افزایش زمان ماندگاری محصولات غذایی در سردخانه ها و انبارها همواره یکی از دغدغه های تولید کنندگان در سطح جهان بوده است.استفاده از گاز ازن به منظور ضدعفونی میوه ها ؛سبزیجات و گوشت ،نیاز به استفاده از هر گونه ضدعفونی کننده ثانویه ای را منتفی می نماید . کاربرد ازن در عمل آوری و نگهداری مواد غذایی سبب ایمنی آنها در کلیه مراحل ،از به عمل آوری تا مصرف می گردد. میکروارگانیسم ها خاک ،سبزیجات رادر سطح وسیعی آلوده می کنند . میوه ها توسط باکتریها ،هاگ ها ،قارچهاواسپورهای منتشر شونده از طریق هوا ،باکتریهای منتشر شونده توسط هسته قطره Droplet nuclei ،ذرات گرد و غبار و دست افرادی که در چیدن ،بسته بندی و توزیع دخالت دارند ،آلوده می شوند.
طبق آزمایشات متخصصین بیشتر میکروارگانیسم ها ی همراه با میوه ها و سبزیجات مانند باکتری های اسید لاکتیک ،Micrococci ، Xanthamonad ، Pseudomonads،Coryneform و بسیاری از قارچها وColiform بی خطرند اما نقش مهمی در فساد سریع میوه دارند.میوه ها و سبزیجاتی که دارای بافت نرمی هستند خیلی زودتر توسط باکتریها از بین می روند و میوه های ترش محیط مناسبی برای تکثیر قارچها هستند.گاز ازن یک میکروب کش و ضدعفونی کننده بسیار موثر است که به سرعت جمعیت میکروارگانیسم های ذکر شده و نیز نسل جدید میکروارگانیسمها مانند Listeria ویا نژادهای بدخیم Echerchia coli ، ویروسهای بیماری زا ؛کپک های قارچی ،تخم انگلها و Amoebocytes را کاهش می دهد.
مزایای استفاده از گاز ازن در سردخانه:
گاز ازن در سردخانه بالای صفر که محل نگهداری میوه ها و سبزیجات است موجب بلوکه شدن گاز اتیلن شده و از بروز موارد زیر جلوگیری می کند:
-مانع از رسیدگی زود هنگام میوه می شود.
-مانع از کاهش بذر میوه می شود.
-از گندیدگی میوه جلوگیری می کند.
-از توسعه ضرب خوردگی میوه و انتشار آن به نقاط دیگر میوه جلوگیری می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت شرکت اروم کشاورز مراجعه نمایید.www.upga.ir
تلفن بخش فروش:***********-044.********


ارسال به سراسر ایران

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - ارومیه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دستگاه ازن ساز مخصوص سرد خانه09144432479
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :