ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

دستگاه تصفیه ،ضدعفونی بوزدایی هوا و محیط خانگی و ا

دستگاه تصفیه ،ضدعفونی بوزدایی هوا و محیط خانگی و ا

قیمت : 770000 تومان

.
PlasmAir تکنولوژی فرانسه
مدل : OXYGEM 450
پوشش دهی به مساحت 200 متر
برق مصرفی : 30 وات
بدون صدا
قیمت : 770 هزارتومان
.
مزایا و ویژگی ها
- جایگزین مناسب و قویتر به جای فیلترهای کربن اکتیو، نانو نقره، نانو کربن، نانوهیبرید، نانو فتوکاتالیت.
- حذف کامل اثرات مخرب ذرات معلق
- پالایش بی نظیر ویروس ، میکروب، قارچ و باکتری در محیط و هوا
- جلوگیری فوق العاده از شیوع و انتقال بیماری های واگیر دار
- پاکسازی بسیار قوی تر نسبت به دستگاهای چند میلیون تومانی
- بدون نیاز به انواع فیلتر و تهویه هوا
- جلوگیری از مرگ و میر و بیماریهای پرندگان و حیوانات خانگی
- تخریب فوق العاده آلودگی های خودرویی و شهرهای صنعتی مانند گاز منو اکسید کربن، دود سیگار ، ترکیبات آلی احتراقی و غیر احتراقی ، گازهای ازت دی اکسید گوگرد، رادون و ...
- افزایش جذب اکسیژن و دفع دی اکسید کربن
- پاکسازی و شوک حذف آلودگی محیط در چند ساعت
- پاکسازی آلودگی های مجدد و ثانویه
- کاربرد فوق العاده در حذف بوهای نامطبوع و آزار دهنده بدون نیاز به تهویه هوا
- پالایش هوا و محیط بدون هیچ گونه باقی مانده شیمیایی
- عملکرد فوق العاده در دور نمودن حشرات موذی از محیط
.
................روش کار دستگاه :..........................
.
این دستگاه هوای اطراف خود را به داخل هدایت کرده و با استفاده از تکنولوژی پلاسمای سرد و تخلیه انرژی لازم مولکولهای اکسیژن موجود در هوا را شکسته و در یک فرآیند طبیعی تبدیل به اتم اکسیژن یا همان اکسیژن فعال نموده و در محیط رها می سازد . از آنجائیکه اکسیژن فعال به تنهایی هویتی ندارد سریعا با آلودگی های اطراف خود پیوند نموده و ساختار مولکولی آنان را تجزیه و اکسید می نماید ، و در نهایت اتم های اکسیژن با هم پیوند خورده و مجددا به اکسیژن تبدیل می شوند . و از مسیر اکسیژن به اکسیژن عمل پالایش و ضد عفونی به نحو حیرت آوری انجام می گردد. دقیقا مانند زمانی که در طبیعت رعد و برق ایجاد می گردد و بر اثر تخلیه انرژی باعث شکسته شدن مولکول های اکسیژن موجود در هوا شده و هوا را پالایش و ضدعفونی می نماید . این عملکرد زیبا و دقیق قابلیت تغییر ساختار انواع آلودگی هایی مانند ویروس، میکروب، قارچ، باکتری، سموم کشاورزی ، هرگونه بوی نامطبوع ، منواکسیدکربن ، دود سیگار ، ترکیبات آلی احتراقی و غیر احتراقی ، اکسید های ازت ، دی اکسید گوگرد، گاز رادون ، و غیره را دارد .
.
.......................بسیار مهم ..................................
.
عموماً دستگاه های تصفیه هوا با استفاده از لامپ ماوراء بنفش ، فیلترهای متفاوت و ... هوای اطراف خود را به داخل دستگاه هدایت کرده و پس از پالایش و پاکسازی در محیط رها می سازند . اما آنچه بسیار مهم و قابل توجه می باشد تجمع آلودگی در محیط است . بطوریکه میکرو ارگانیسم ها پس از انتقال به محل زندگی بر روی محیط و لوازم فرود آمده و شروع به رشد و تولید مثل می نمایند و باعث تجمع آلودگی تا 30 برابر در محیط زندگی می شوند. حال آنکه اثرات مخرب و خطرناک آلودگی به دلیل وجود آنها در محیط است و از طرفی دستگاه های تصفیه هوا قادر به پاکسازی محیط نمی باشند. چراکه ما نمی توانیم لوازم منزل، محل خواب حمام سرویس بهداشتی، کمدها و ... را مانند هوا به داخل دستگاه ببریم و پاکسازی نمائیم .
جالب است بدانید چنانچه بتوانیم محیط و لوازم خود را پاکسازی نمائیم تقریبا اساس مشکل آلودگی رفع می شود و حتی برخی کارشناسان اعتقاد دارند دیگر به پالایش روزانه نیازی نیست، چون در خصوص آلودگی ثانویه و مجدد بدن انسان اکثراً در مبارزه با آن توانمندی کامل را دارد.
این دستگاه از تکنولوژی تصفیه ، ضدعفونی و بوزدایی بکار رفته در بیمارستانها و محل های خاص الهام گرفته و به روش پلاسمای سرد به تولید مستقیم اتم اکسیژن می پردازد و با میزان دلخواه و مورد نیاز در محیط رها نموده و باعث پاکسازی بی نظیر همزمان هوا ، محیط و لوازم بدون نیاز به انواع فیلتر وتهویه هوا می گردد . به همین منظور از این روش به دو شکل زیر می توان استفاده نمود .
- شوک حذف 99% آلودگی ها در محیط : ابتدا تمام در و پنجره های ورودی را بسته و تمام درهای اتاق ها، سالن، حمام، کمد،سرویس بهداشتی و ... را باز می نمائیم . سپس دستگاه را به مدت 5 الی 10 ساعت روشن می نمائیم به طوریکه اتم اکسیژن می تواند به طرز حیرت آوری همانند تکنولوژی آن در طبیعت مانند بوی غذا در تمام منافذ محیط نفوذ کرده و آلودگی ها را تجزیه و اکسید نماید.
-پالایش آلودگی های مجدد و ثانویه: کافی است تایمر دستگاه به نسبت یک ساعت خاموش و 5 دقیقه روشن برای منازل
و یک ساعت خاموش و 15 دقیقه روشن برای محل کار تنظیم گردد که این شیوه مانند این می باشد که در هر ساعت
یک رعد و برق و پالایش طبیعی در محل زندگی اتفاق می افتد .

www.activeo.ir

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دستگاه تصفیه ،ضدعفونی بوزدایی هوا و محیط خانگی و ا
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط