ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

دستگاه سانترال مدل KX-TES824

دستگاه سانترال مدل KX-TES824

همان گونه که از اسم دستگاه سانترال کم ظرفیت می توان حدس زد این دستگاهها برای دفاتر کوچک استفاده می شوند و ظرفیت کمی دارند به طوری که این دستگاهها در کمترین حالت 3 خط شهری و 8 خط داخلی و با استفاده از کارتهای افزایش در بیشترین حالت 8 خط شهری و 24 خط داخلی می باشد.
این دستگاهها در 2 مدل به بازار عرضه می شوند که در زیر بهمراه کارتهای مربوطه معرفی می شوند:
1- مدل KX-TES 824 :
1-1- دارای ظرفیت اولیه 3 خط شهری و 8 خط داخلی می باشد.
1-2- امکان افزایش ظرفیت تا 8 خط شهری و 24 خط داخلی را دارد که از طریق کارت ارتقا مدل
KX-TE82483 به 6 خط شهری و 16 خط داخلی و از طریق کارت KX-TE82480 به 8 خط شهری و 24 خط داخلی ارتقا پیدا می کند.
1-3- امکان فعال سازی سیستم کالر آیدی را دارد، هنگامی که سانترال نصب می گردد جهت مشاهده شماره کسانی که تماس می گیرند حتما باید کارت کالرآیدی نصب گردد که با هر کارت مدل KX-TE82494 تا 3 خط می تواند از سرویس کالر آیدی استفاده نمود. (3 کارت می توان بر روی دستگاه نصب نمود).
1-4- قابلیت اپراتور خودکار سه مرحله پیش فرض را دارد با ترافیک یک تماس در لحظه ، این ترافیک بدین معنی نیست که فقط یک خط را جواب می دهد خیر هر هشت خط موجود در صورتی که دستگاه در حداکثر ظرفیت هم باشد به پیغام گویا زنگ می خورد و جواب داده می شود این بدین معناست که اگر یک خط زنگ زده باشد و در حال پخش پیغام برای تماس گیرنده باشد و نفر بعدی در حین پخش پیغام تماس بگیرد باید صبر کند تا تماس نفر قبلی قطع شود تا به نفر جدید پاسخ دهد برای اضافه کردن این ظرفیت که حداکثر 2 تماس در لحظه است باید کارت مدل KX-TE82491 به دستگاه اضافه می شود.
1-5- باطری BACK UP : بعلت اینکه دستگاه سانترال با برق کار می کند اگر زمانی برق محیط برود دستگاه سانترال قطع می گردد برای رفع این مشکل می توانند از مجموعه باطری های back up استفاده کنند که شامل 2 باطری 12 ولت 7.2 آمپر و یک عدد کابل رابط ویژه دستگاه کم ظرفیت است می باشد.
1-6- دستگاه موزیک انتظار: اگر مشتری بخواهد در زمانی که خط خود را روی هلد یا انتظار قرار می دهد و یا داخلی را انتقال می دهند به داخلی دیگری تبلیغ شرکتشان یا موزیک متفاوتی پخش گردد باید دستگاه موزیک انتظار تهیه نمایید این دستگاه دارای 1200 موزیک و قابلیت ضبط و پخش هم دارد.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دستگاه سانترال مدل KX-TES824
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :