ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

دستگاه لایه نشانی دکتر بلید Dr Blade

دستگاه لایه نشانی دکتر بلید Dr Blade

دستگاه لایه نشان دکتر بلیدDr blade برای لایه نشانی انواع محلول ها ، سل ژل ها با غلظت ها و ضخامت های متفاوت طراحی و ساخته شده است.
اصول کلی عملکرد دستگاه تا حدودی مشابه لایه نشان چرخشی و غوطه وری می باشد ولی مزایا و معایبی نیز نسبت به هرکدام به شرح زیر دارد. این دستگاه با استفاده از یک روبشگر که دارای حرکت خطی است با سرعت برنامه ریزی شده ماده مورد نظر را بر روی زیر لایه به صورت یک لایه نازک با ضخامت دلخواه می نشاند.
مزایا:
1.در این روش برخلاف دو روش قبلی تا حدود زیادی محدودیتی در ابعاد زیر لایه وجود ندارد و طبعا برای لایه نشانی زیر لایه های با ابعاد بزرگ این روش ارجحیت دارد. زیرا در این روش زیر لایه ثابت و دستگاه متحرک است.
2.این دستگاه قابلیت لایه نشانی مواد را بر روی سطوح مختلف دارا می باشد و دارای قابلیت لایه نشانی بر روی زیر لایه های منعطف مانند PET,ITO on PET سطوح کاغذی و... می باشد.
3.ضخامت لایه نشانده شده را بر خلاف دو روش قبلی می توان از طریق فرمول و روابط ریاضی با دقت زیادی پیش بینی کرد که طبعا دست یابی به یک ضخامت خاص را تسهیل و مطمئن تر می سازد.
4.برای لایه نشانی نمونه های بزرگ اگر تنها لازم باشد که یک طرف زیر لایه به مواد مورد نظر آغشته شود استفاده از این روش بر لایه نشانی غوطه وری ارجحیت دارد.
معایب
در این روش مصرف مواد مورد نظر برای لایه نشانی تا حدود زیادی بیشتر از روش لایه نشانی چرخشی می باشد و برخلاف لایه نشان غوطه وری مواد اضافی را نمی توان مجددا مورد استفاده قرار داد. طبعا هنگام کار با نانو ذرات خاص و یا پلیمر های هادی و نیمه هادی مانند PEDOT که قیمت زیادی دارند این روش ممکن است هزینه بر باشد.اگر چه اگر دقت و مهارت کافی هنگام لایه نشانی و کار با دستگاه لحاظ گردد تا حدود زیادی این مشکل می تواند مرتفع گردد.


کاربردها:
روش Dr blading امکان ساخت ادوات الکترونیکی مختلف از جمله دیود های نور گسیل آلی ، ترانزیستور های اثر میدانی آلی ، نانو حسگر ها ، سنسور های گاز مبتنی بر سل ژل، نانو ذرات ITO ، را فراهم می سازد.
•حسگر های گازی نانو ذرات اکسید تیتانیوم
•لایه نشانی از طریق سل ژل
سنسورهای لایه نازک با نانو ذرات یا مواد آلی
•لایه های نازک نانو ذرات(الماس، نقره، آهن و...)
•لایه های نازک هادی TCO
این دستگاه ها امروزه به جزء لاینفک آزمایشگاه های نانو تکنولوژی و الکترونیک آلی مبدل شده اند.

نانو تجهیز پاسارگاد

تلفکس: ******** و********

پست الکترونیکی :[email protected]
آدرس: تهران- خیابان خرمشهر- خیابان عربعلی- کوچه نهم - پلاک 8 - طبقه دوم - واحد دوم
تماس مستقیم جهت اخد نمایندگی فروش:
تیرداد برقی:***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دستگاه لایه نشانی دکتر بلید Dr Blade
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :