ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

دستگاه پخت کنتاکی و گرمکن فست فود

دستگاه پخت کنتاکی و گرمکن فست فود

قیمت : زیر قیمت بازار

زیرقیمت بازار
فروش و راه اندازی انواع دستگاه پخت کنتاکی توسط وارد کننده مستقیم کالا از کارخانه


شرکت مانجو یک شرکت ایتالیایی بوده که در امر تجهیزات و ملزومات و مواد مصرفی فست فود فعالیت می کند. تولید برخی از دستگاهها در کشور ترکیه بوده که با توجه به هم مرز بودن امکان مبادله و ترانزیت به ایران بسیار آسان و در دسترس می باشد.

خداوند را سپاس که خدمتی اگرچه اندک را در زمینه صنایع آشپزخانه ای برای هموطنان عزیزمان انجام داده ایم. این شرکت مدت مدیدی است که در زمینه آشپزخانه های صنعتی فعالیت دارد و مجموعه ای هر چند کوچک از پرکاربردترین دستگاههای صنعتی آشپزخانه ای را گردآوری کرده است .

همانطور که مستحضرید ما پرکاربردترین ها را با کیفیتی قابل قبول جمع آوری کرده ایم و شما هم اکنون می توانید توسط شرکت ما به آنها دسترسی داشته باشید و خوشحالیم که در این راستا قبل از اینکه به منافع خود فکر کنیم به منافع شما و ارایه خدمات به شما مراجعه کننده ی عزیز اندیشیده ایم.

پیوسته تلاش نموده ایم تا با ارایه ی بهترینها مطابق تکنولوژی روز دنیا نسبت به تجهیز و آماده نمودن رستورانها ، هتلها و فست فودها همیشه در این صنعت ماندگار باقی بمانیم. در این مجموعه ما شما را با کالاهای وارداتی خود آشنا نموده و در صورت نیاز به هر گونه اطلاعات یا مشاوره می توانید با دفتر فروش تماس حاصل فرمائید . ما با کمال میل در خدمت شما خواهیم بود و اطلاعات لازم را در اسرع وقت در اختیار شما قرار خواهیم داد.

امید است این مجموعه بتواند در تامین کالاهای مورد نیاز شما سودمند واقع گردد.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - ارومیه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دستگاه پخت کنتاکی و گرمکن فست فود
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :