ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

ذخیره ساز اچ پی MSA2040

ذخیره ساز اچ پی  MSA2040

قیمت : بسیار مناسب

شرکت جاده ابریشم رایانه به پشتوانه دانش و تجربه نسبت به ارائه راه حل و اجرای پروژه های مراکز دیتا سنتر به معرفی یکی از تجهیزات ذخیره ساز برای سازمانها با سایز کوچک و متوسط نموده است .
همه MSA های 2040 بصورت استاندارد با امکان ایجاد 64 عدد Snapshots و کپی Volume برای امنیت بالاتر بکار می روند دستگاه 2040 با ترکیب 8 ماژول که برروی کنترلر قابل ارائه می باشد قادر خواهد بود کنترلهای FC (فایبر) یا Combo (ترکیبی)FC/ISCSI را ارائه دهد. و با نصب یک نرم افزار اضافی قابل نصب ، اطلاعات خود را به یک 2040 دیگر که به دلیل امنیت ، دور از محل فعلی قرار دارد ، انتقال دهند .
آرایه ها (MSA 2040) به سازمانها در اندازه های کوچک تا متوسط این اجازه را می دهند که نگران رشد فعالیت تجاری خود نبوده و بخش انفوراتیکی ظرفیتی معادل 199 عدد هارد را توسط این سیستم خواهد داشت . این سیستم می تواند کنترل ترکیبی هاردهای مدل enterprise-SSD و SATA (برای آرشیو)را همزمان انجام دهد که هزینه های یک سازمان را تبادل و آرشیو اطلاعات به جدیت کاهش و ضریب امنیت را بالا خواهد برد .
بدینوسیله کارشناسان شرکت آمادگی خود را به جهت ارائه توضیحات تکمیلی اعلام می دارند.
برای برقراری ارتباط با شماره ******** تماس حاصل فرمائید و یا از طریق ایمیل [email protected] مشخصات شرکت و نوع درخواستتان را برای همکاران ما ارسال نمایئد.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: ذخیره ساز اچ پی MSA2040
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :