ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

راهنمای جامع PDMS طراحی-مدلسازی و مدیریت Plant

راهنمای جامع PDMS طراحی-مدلسازی و مدیریت Plant

قیمت : 54000

راهنمای جامع PDMS طراحی-مدلسازی و مدیریت Plant ( سری 11 و 12 )
مرجع پیشرو بعنوان کاملترین و موثقترین منبع آموزشی نرم افزار PDMS می باشد که نیاز مخاطبان بسیاری از جمله شاغلین در صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاهی و سایر واحدها و مجتمعهای فرآیندی را برآورده می کند و در کنار آن توجه ویژه به کارآموزان ، دانشجویان و مخاطبانیکه قصد شروع فعالیت در این زمینه را دارند با بیانی شیوا ، فصیح و در مسیر صحیح داشته است.
خلا منابع آموزشی و کمک آموزشی مناسب در ارتباط با این نرم افزار که به جد قلب صنعت نفت و گاز این مملکت را شامل می شود از یکسو و ترغیب و اصرار دانشجویان ، همکاران و مهندسان این صنعت از سوی دیگر ما را برآن داشت که حدود 2 سال از زمان خود را وقف تالیف ( و نه ترجمه ) این کتاب ، تشریح توضیحات مرتبط با نسخ های مختلف آن ، مثالهای عملی و اجرایی از پروژه های صنعتی ، جامعیت رویکرد واحد فرآیندی نماییم.
تالیف این کتاب بر اساس آخرین نسخه ارایه شده از نرم افزار درنظر گرفته شده است که هیچ نمونه مشابه و معادلی در کشور ندارد و بعنوان تنها مرجع نسخه 12.1 نرم افزار می باشد.
در کنار این مباحث از نسخه جدید که بسیار موشکافانه به آنها توجه شده است ، مثالها و دستورالعملهای مختلف از نسخه های پایینتر نیز بطور کلی مورد توجه مبسوط قرارگرفته است.
این مجموعه به واقع حسن الختام توضیح و تشریح نرم افزار PDMS ، نحوه انجام پروژه در صنایع مختلف با ذکر مثالهای متعدد ، ضمیمه های فوق العاده کاربردی و دستورالعملهای کاری و پروژه ای توجه ویژه ای داشته است.

مولفان :

سید مسعود شاعف محمد جواد گنجه‌ای زاده کیوان عاشقی

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: راهنمای جامع PDMS طراحی-مدلسازی و مدیریت Plant
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط