ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

راهنمای مدل‌سازی و تحلیل در ANSYS Workbench

راهنمای مدل‌سازی و تحلیل در ANSYS  Workbench

کتاب راهنمای مدل‌سازی و تحلیل در ANSYS Workbench انتشارات اندیشه‌سرا یکی از جامع‌ترین کتب موجود در حوزه‌ی المان محدود از دیدگاه کاربردی می‌باشد. در این کتاب بسیاری از مباحث کاربردی دنیای نوین مورد بحث و تحلیل قرار گرفته است که همین امر آن ‌را در بین کتب موجود در حوزه‌ی المان محدود و علی‌ الخصوص در بین کتب ANSYS Workbench منحصر به فرد نموده است.
با توجه با گستردگی مطالب موجود در این کتاب، دایره‌ی مخاطبان آن بسیار گسترده و در بین اکثریت قریب به اتفاق مهندسین رشته‌های مختلف می‌باشد.
به‌جز دو فصل اول کتاب- که بخش‌های اصلی این نرم افزار در آن‌ها به طور کامل تشریح شده است- در سایر فصول سعی بر آن بوده است تا با ارائه‌ی مثال‌هایی قابلیت‌های نرم افزار در حوزه‌های مختلف مهندسی تشریح شود تا علاقه مندان به آنالیزهای المان محدود و کاربران آن آشنایی بیشتری با قابلیت‌های گسترده‌ی این نرم افزار در حوزه‌های مربوط به آن‌ها پیدا کنند.
بسیاری از مثال‌های این کتاب مربوط به رشته‌ی مهندسی مکانیک می‌باشند و مثال‌هایی نیز برای معرفی کاربردهای ANSYS Workbench در حوزه‌های عمرانی، هوافضا، بهینه‌سازی در صنایع و تکنولوژی‌های نوین مانند کامپوزیت‌ها ارائه شده است. برای مثال تخریب انفجاری بتن یا تست استحکام بتن مسلح از نمونه‌های تحلیلی بسیار مهم در رشته‌ی عمران می‌باشند و آنالیز برخورد پرندگان با بال هواپیما نیز از مباحث مهم روز دنیا در حوزه‌ی هوافضا است. بهینه‌سازی و تحلیل شش سیگما نیز یکی از مهمترین بخش‌های صنایع نوین هستند که در سال‌های اخیر مخاطبان بسیاری را جذب کرده‌اند.
برای اطلاع از محتوای این کتاب و پنج کتاب دیگر ANSYS منتشر شده توسط انتشارات اندیشه سرا، به تارنمای اندیشه سرا مراجعه نمایید و در صورت نیاز به تهیه‌ی این کتاب‌ها با مرکز پخش اندیشه سرا *********** تماس بگیرید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: راهنمای مدل‌سازی و تحلیل در ANSYS Workbench
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط