ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

رایانه کمک اراک

رایانه کمک اراک

رایانه کمک اراک مرکز پاسخگویی شبانه روزی به سوالات رایانه ای می باشد که در 24 ساعت شبانه روز حتی در روزهای تعطیل با استفاده از کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه های مختلف رایانه ای و موبایل آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز می باشد این مرکز توسط شرکت وستا رایان پارسی و با همکاری افراد کارآمد در بخش های مختلف و به همت سرمایه گذاران و کارآفرینان استان مرکزی تأسیس گردید به زودی در سایه تلاش گروه و حمایت مشتریان و شرکای تجاری ، شاهد افزایش گروه خدمات این مجموعه خواهیم بود وستا عضو انجمن انفورماتیک ایران ، سازمان نظام صنفی رایانه کشور ، و عضو اتحادیه رایانه و ماشین های اداری اراک می باشد. این مرکز دارای مجوز و نامه رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباط ایران می باشد .

شرکت وستا رایان پارسیجهت بهبود و تعمیق مستمر، فعالیت های نرم افزاری،سخت افزاری،آموزشی و خدماتی در حوزه IT را سرلوحه اهداف خود قرار داده و با تکیه بر پتانسیل های درونی،استفاده از متخصصان مجرب و کار آمد جهت همکاری با دیگر نهاد ها و امر یاری رساندن به آنان در سال 83 اقدام به فعالیت در زمینه های مختلف در صنعت رایانه نموده است.

وستا نزدیک به یک دهه تجربه در علوم و صنعت انفورماتیک ، راهگشای بسیاری از مهره های ناشناخته و پنهان این وادی بوده است . لذا با دارا بودن

1- مجوز از شورای عالی انفورماتیک کشور

2- عضویت در سازمان نظام رایانه کشور

3- عضویت انجمن صنفی خدمات مهندسی استان مرکزی 

4-عضویت اتحادیه خدمات کامپیوتری استان مرکزی

5- دریافت مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جهت استفاده از خطوط ارزش افزوده IN

و سابقه چندین ساله در طراحی و نصب و راه اندازی شبکه های LAN و WAN و پشتیبانی و تعمیر و نگهداری کامپیوتر ولپ تاپ و تبلت ، تجهیزات جانبی و طراحی و تولید و اجرا و پشتیبانی سیستم های سخت افزاری و دوربین مدار بسته،... و WEB با ویژگیهای :

- جامعیت و بهم پیوستگی INTEGRATED

- کاربری آسان

- پشتیبانی مستمر

-تنوع گزارشهای خروجی

- سهولت استفاده از سیستم ها

- آماده بکار بودن مستمر دستگاهها و لوازم جانبی

توانسته است جایگاه ویژه ای در صنعت انفورماتیک کسب نماید .

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان مرکزی
آدرس :  استان مرکزی - اراک
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: رایانه کمک اراک
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :