ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

سئوالات رایج خرید ملک و اقامت ایرنیان در ترکیه

سئوالات رایج خرید ملک و اقامت ایرنیان در ترکیه

قیمت : توافقی

سئوالات رایج خرید ملک و اقامت ایرنیان در ترکیه

قانون جدید خرید ملک در ترکیه (۲۰۱۲) پرسشهای ضروری بسیاری را بهمراه داشت. خرید و سرمایه گذاری در املاک بدون نیاز به ثبت شرکت، محدودیت دولتی قانون جدید املاک، چگونگی اخذ اقامت، رابطهٔ اجازهٔ کار و اقامت در ترکیه، سند ملک "آمادهٔ تحویل ـ در دست ساخت"، شرایط دریافت وام بانکی، تفاوت وام بانکی با وام شرکت سازندهٔ، ملک، رابطهٔ وام با سند ملک (موسوم به تاپو)، هزینهٔ مالیات سالانه ملک، زمان پرداخت مالیات (و عوارض)، هزینهٔ نگهداری (شارژ) ماهیانه، زندگی در ترکیه، امکانات دولتی (خطوط اتوبوسرانی، فروشگاهای خرید، ..)، مدارس انتفاعی و غیر انتفاعی و هزینهٔ ثبت نام، امکانات لوکس، کیفیت زندگی، نحوهٔ تبدیل اقامت "موسوم به خرید ملک در ترکیه" به تابعیت یا ملیت ترکیه، اخذ ویزای مسافرت به کشورهای همجوار از قبیل: کشورهای عضو اتحادیهٔ اروپا، امتیازات حقوقی، ثبت نام در دانشگاههای ترکیه و پرسشهای بسیاری دیگر. حذف اصل "متقابلیت" در قانون املاک پرسشهای را نیز بهمراه داشت.

تصویب قانون (جدید) املاک در ترکیه، و متعاقب آن تنظیم شرایط قانونی و اعلام تسهیلات حقوقی و امتیازات سرمایه گذاری در سراسر ترکیه، بیانگر وضعیتی نوین در این کشور است. بعنوان مثال: رشد ساختاری (تزریق سرمایه خصوصی و دولتی) صنعت توریسم، بخشهای بسیاری را دگرگون ساخت. از آن جمله میتوان به "افزایش میلیونی جهانگردان، رونق بازار کار، پیدایش مشاغل خدماتی نو، افزایش درآمد، ساختمان سازی، رشد کیفیت زندگی در ترکیه و .. اشاره نمود. بدین ترتیب، شرایط قانونی جدید در نحوهٔ خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه تمامی لایه های جامعه را متحول نمود.

مشاوران شرکت "املاک معینی" با برخورداری از دفاتر متعدد در ترکیه (استانبول ـ آنتالیا ـ آلانیا) همواره در ارتقاء سطح اطلاعات شما در خصوص نکات فوق کوشش مینماید. با جستجو در سایت، ارسال ایمیل و تماس تلفنی پاسخ خود را سریعاً دریافت نمائید. شرکت "املاک معینی" خریداران و سرمایه گذاران در بخش املاک ترکیه را با مجموعهٔ گستره ای از پارامترهای ضروری آشنا میسازد.
همه چیز در سایت
www.yeryurt24.com
***********
منتظر شما هستیم.
www.yeryurt24.com
***********323
gursel mah nurtac cad. sahin residence no:1 floor: 2d:11 kagithane/ istanbul
[email protected]

تبریز-شهرک خاوران-مجتمع ای سو دا -املاک معینی
***********
با مشاورین فارسی زبان ما تماس حاصل فرمایید

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان شرقی
آدرس :  استان آذربایجان شرقی - تبریز
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سئوالات رایج خرید ملک و اقامت ایرنیان در ترکیه
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :