ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

سئو وب سایت در اصفهان

سئو وب سایت در اصفهان

وب سایت مانند یک فروشگاه است. بله، همانند یک فروشگاه که در کنار یک خیابان قرار دارد. فرض کنید این فروشگاه با تزئیین بسیار زیبا و دکوراسیون بسیار عالی و پرخرج راه اندازی شود و قیمت های محصولاتش بسیار مناسب و به صرفه باشد. آیا این تمام کار است؟! قطعا خیر! اگر این مشتریان مختلف، این فروشگاه را نشناسند و داخل این فروشگاه نیایند، مسلما فروش بسیار کمی برای آن فروشنده به همراه خواهد داشت. وب سایت اینترنتی شما هم نیاز به معرفی دارد.

یکی از راه های معرفی وب سایتتان تبلیغات است که در بعضی مواقع بسیار پرهزینه می باشد. راه دیگر سئو (SEO) یا بهینه سازی وب سایت برای موتور جستجوها است. با سئو و بهینه سازی خوب مشتریانی که در موتور های جستجو مانند گوگل، به دنبال محصول مورد نظر خود میگردند، وب سایت شما را پیدا کرده و وارد وب سایت شما می شوند. به این ترتیب شما بدون صرف هزینه ی تبلیغات، کاربران را به وب سایت خودتان هدایت میکنید.

روش‌های گوناگونی می‌توانند برتری یک صفحه وب را در میان ننتایج جستجو افزایش دهند. لینک کردن متقابل صفحات یک وب سایت جهت فراهم نمودن لینک‌های بیشتر به صفحات مهمتر، می‌تواند شانس در دید بودن آن را افزایش دهد. نوشتن محتوایی که شامل کلمات کلیدی باشد، به نحوی که متن حاصل، به طیف گسترده‌ای از ورودی‌های جستجو مرتبط باشد، می‌تواند سبب افزایش ترافیک شود. به روز رسانی محتوا بمنظور خزش مکرر توسط موتورهای جستجو می‌تواند یک وزن اضافی به سایت بدهد. اضافه نمودن کلمات کلیدی مرتبط با فرا داده‌هایی که یک صفحه وب شامل تگ عنوان و فرا توضیح، می‌تواند منجر به بهبود رابطه لیست‌های جستجوی یک وب سایت و در نتیجه افزایش ترافیک شود. نرمالیزه کردن نشانی اینترنتی صفحات وب در دسترس نشانی‌های اینترنتی متعدد، با استفاده از عنصر لینک متعارف یا از طریق ریدایرکت‌های 301، می‌تواند این اطمینان را فراهم آورد که لینک به نسخه‌های مختلف URL جهت محاسبه نمره محبوبیت لینک صفحه، مورد توجه و استفاده قرار می‌گیرد.

برای تحلیل رایگان وب سایتتان یا مشاوره برای سئو، میتوانید با ما تماس بگیرید.

www.agahifori.ir

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سئو وب سایت در اصفهان
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط