ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

ساخت تابلو چلینیوم در کرج

حروف برجسته ای که در تابلوهای تبلیغاتی استفاده میشود شامل حروف چلنیوم ، پلاستیک ، استیل(سفید و طلائی) ، برنجی ، فلزی ، مسی میباشد که بسته به سلیقه مشتری ساخته و نصب میگردد . حروف چلنیوم بعد از آماده سازی زمینه تابلو جهت نمایش مشخصات مورد نیاز مشتری بر روی تابلو نصب میشود.
گروه تبلیغاتی نقش و نگار با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه ساخت تابلو چلینیوم ، ساخت تابلو حروف پلاستیک همچنین ساخت کامپوزیت توانسته است رضایت مشتریان را به همراه داشته و در زمینه طراحی و ساخت تابلو چلینیوم ، ساخت تابلو حروف برجسته به برترین مرکز تبدیل شود

چلنیوم به لبه آلومینیومی حروف گفته میشود که در اندازه های 7 و ۹ و ۱۱ سانتیمتر در بازار موجود میباشد ،با تنوع زیاد مارکهای موجود در بازار این تابلوسازی تنها از دو مارک آلوباند و آلوراپید که بهترینجنس میباشند استفاده میکند .
برای ساخت زمینه حروف چلنیوم از پلکسی گلاس در رنگهای متنوع با مارکهائی از قبیل یرلانگ ، سامیپکس ، چوچن و جهت زیر کاری حروف از ورق ۱۰ میلیمتر پی وی سی استفاده میشود ،برای روشنائی حروف از SMD کره ای به جهت نور دهی بالا استفاده میشود . قابل ذکر است که به جهت آنکه گروه تبلیغاتی نقش و نگار در تمامی زمینه های کاری خود سازنده دست اول کار میباشد لذا سعی مینمائیم که از بهترین اجناس در کار خود استفاده نمائیم چرا که نمیخواهیم ، اول مشتریمان ناراضی گردد و دوم آنکه کار خودمان به علت نامرغوبی اجناس زیاد شود زیرا تمامی کارهای انجام شده توسط این مجموعه مشمول ضمانت میباشد و تعهد ما بعد از اتمام کار همچنان ادامه دارد. »

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان البرز
آدرس :  استان البرز - کرج
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: ساخت تابلو چلینیوم در کرج
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :