ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

ساخت دستگاه سورتینگ مرکبات

ساخت دستگاه سورتینگ مرکبات

قیمت : مناسب - تماس بگیرید

ظرفیت دستگاه: 2 تن و 5 تن در ساعت
دستگاه شامل قسمت های زیر است:
1-حوضچه
حوضچه در ورودی دستگاه قرار داشته و مرکبات در ابتدا وارد آن می شود. این قسمت مجهز به پمپ، جهت سیرکولاسیون و گل زدایی اولیه مرکبات می باشد
2-کانوایر
بیرون آوردن مرکبات از حوضچه بوسیله کانوایر انجام می شود. به منظور کنترل سرعت کانوایر از اینورتر استفاده شده است.
3-برس شستشو
این قسمت شامل تعدادی برس می باشد که با عبور مرکبات از این برس ها، گل و لای و سیاهی های موجود بر روی سطح میوه به طور کامل برداشته می شود. در بالای این برس ها دوش آب قرار داشته که توسط پمپ تعبیه شده در این قسمت آب با فشار بر روی مرکبات ریخته می شود.
4-واحد رنگ آوری ( در صورت سفارش)
5-خشک کن شماره 1
بعد از شستشوی اولیه مرکبات وارد خشک کن اول شده تا اینکه رطوبت باقی مانده از قسمت شستشو به طور کامل از سطح مرکبات برداشته شود.
6-برس واکس
این قسمت جهت اسپری کردن واکس بر روی مرکبات می باشد. با عبور مرکبات از برس ها، با استفاده از یک مکانیزم رفت و برگشتی، واکس بر روی مرکبات اسپری می شود که این کار توسط یک پمپ قابل تنظیم انجام خواهد شد. این کار باعث براق شدن سطح میوه و زیبایی هرچه بیشتر آن خواهد شد.
7-خشک کن شماره 2
بعد از واحد واکس، مرکبات وارد خشک کن شماره 2 می شوند تا واکسی که روی میوه قرار دارد به طور کامل خشک شود. این کار باعث تثبیت واکس بر روی میوه و حفظ براقیت آن خواهد شد.
8-واحد سایز بندی یا گریدینگ
یکی از مهمترین بخش های دستگاه سورتینگ واحد سایزبندی آن می باشد که نقش مهمی در چیدمان نهایی مرکبات خواهد داشت. واحد سایزبندی دارای انواع و مکانیزم های مختلفی است. واحد سایزبندی یا گریدینگ از نوع گریدینگ حجمی می باشد. در ساخت این قسمت سعی شده بهترین نوع گریدینگ انتخاب شود که خطای آن به حداقل مقدار می رسد. گریدینگ داری چهار خروجی است که اندازه میوه در خروجی ها بر اساس قطر قابل تنظیم است. خروجی اول میوه با قطر کمتر و در خروجی های بعدی قطر میوه بیشتر می شود.

آدرس سایت: http://vsorting.blogfa.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان مازندران
آدرس :  استان مازندران - بابل
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: ساخت دستگاه سورتینگ مرکبات
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط