ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

سری 4 دوربین های تحت شبکه هایک ویژن(smart ipc)

سری 4  دوربین های تحت شبکه هایک ویژن(smart ipc)

پرشیا سیستم جدیدترین سری دوربین های تحت شبکه HIKVISION را ارائه نمود:
شرکت پرشیا سیستم در راستای ارائه محصولات روز و کارآمد دنیا به بازار سامانه دوربین های مدار بسته کشور، طیف وسیعی از دوربین های هوشمند برند HIKVISION، را تحت عنوان محصولات سری چهار را ارائه نمود.
به گزارش موسسه دیده بان IT، این سری از دوربین ها با بهره گیری از فناوری های هوشمند و پیشرفته آنالیز تصویر مانند: رمز گزاری هوشمند تصویر (Smart Codec)، شناسایی هوشمند و پیشرفته حرکت (Smart Detection)، کنترل هوشمند تصویر و اعمال فیلتر های مختلف جهت آنالیز تصویر (Smart Control)، گامی موثر جهت برآوردن نیازهای نظارتی و حفاظتی برداشته اند.
شرکت پرشیا سیستم بعنوان نماینده رسمی کمپانی Hikvision، کلیه مدل های سری چهار این برند را به مشتریان مختلف ارائه می نماید.
از جمله مهمترین قابلیت های سری چهار دوربین های Hikvision، استفاده از الگوریتیمی پیشرفته می باشد که با استفاده از این الگوریتم بدون اینکه از کیفیت تصویر کاسته شود میزان Bit Rate، تصویر را کاهش می دهد و این مهم باعث می شود حجم وسیعی از حافظه ای که توسط تصاویر دوربین اشغال می شود کاسته شود.
قابلیت دیگر استفاده از فناوری پیشرفته کنترل Iris، به نام P-Iris، می باشد که با کنترل میزان ورود نور مادون قرمز تصویر به درون دوربین از طریق دریچه لنز، باعث تصویربرداری شفاف و واقعی تری می گردد.
این گزارش می افزاید، Hikvision به عنوان یکی از کمپانی های مطرح ارائه دهنده دوربین های هوشمند و پیشرفته، در سری چهار دوربین های خود از فناوریهای هوشمند دیگری نیز استفاده می کند که از مهمترین و کابردی ترین این موارد می توان به WDR (Wide Dynamic Range)، اشاره نمود، دوربین های سری چهار با ارائه میزان WDR معادل 120 Db، امکان تصویر برداری با کیفیت بالا و شفاف را در مورادی که دوربین از منظره ای با نورهای با طیف متفاوت می باشد را دارا می باشد ( مثلا فضای پر نور بیرونی و فضای کم نور داخلی) مثال در این مورد اینکه: در مواردی که دوربین پوشش دهنده درب ورودی ساختمانی می باشد که نور شدیدی از بیرون ساختمان به درب می تابد و داخل ساختمان هم دارای نور کمی می باشد، در چنین مواردی استفاده از دوربین های با میزان WDR معادل 120 Db، باعث می شود که دوربین تصاویری کاملا شفاف و دارای کیفیت بالا را ارائه نماید.
از جمله موارد دیگری که می توان در دوربین های سری چهار، Hikvision اشاره نمود، قابلیت تصویر برداری با سرعت بالا (60Fps)، تشخیص ورود غیر مجاز به منوی دوربین و سوء استفاده از تصاویر به نحوه های مختلف و... اشاره نمود.
و در پایان گفتنی است که Hikvison، با ارائه طیف وسیعی و منعطفی از دوربین های تحت شبکه، راه حلهای موثری جهت پوشش موارد مختلف از نیازهای مشتریان خود را ارائه می نماید از جمله مهمترین این موارد می توان به: استفاده از دوربین های مقاوم در برابر خرابکاری (Vandal Resistance)، جهت پوشش مناطق آسیب پذیر در مقابل خرابکاری و آشوب، دوربین های با رزولوشن بالا جهت پوشش مکان های دارای سطح حفاظت حساس، دوربین های دارای درجه حفاظت بالا در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک (IP66)، جهت پوشش مکان های بیرونی که در معرض بارندگی و گرد و خاک می باشد، دوربین های دارای قابلیت IR جهت روشنایی مسافتی تا 80 متر جهت تصویر برداری دوربین در شب و یا شرایط نوری بسیار تاریک، همچنین دوربین های دارای گستره دمایی بالا جهت کارایی در شرایط آب و هوایی بسیار سرد یا بسیار گرم می باشد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا اخذ نمایندگی توزیع محصولات می توانند با شماره ******** تماس حاصل فرمایند.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سری 4 دوربین های تحت شبکه هایک ویژن(smart ipc)
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط