ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

سنسور دنده عقب97 هزار تومان

سنسور دنده عقب97 هزار تومان

سلام
برای میهمانی کلی میوه خریدم و آنها را در صندوق عقب گذاشتم. سوار خودرو شدم و استارت زدم. با روشن شدن خودرو متوجه شدم باید برای بیرون آمدن از پارک حتما دنده عقب بگیرم.

دنده عقب گرفتن همان و صدای بوق ممتد سنسور دنده عقب درآمدن همان. بسرعت در آیینه نگاه کردم . دختر بچه ای کوچک سوار دوچرخه و همراه مادرش در پشت خودرو ایستاده بودند .

لبخندی از رضایت بخاطر داشتن سنسور دنده عقب بر روی لبانم نقش بست. نمیتوانم تصورش را بکنم اگر سنسور دنده عقب را بر روی خودروام نصب نکرده بودم الان چه اتفاقی برای آن دختر و مادرش افتاده بود . در دلم بخودم آفرین گفتم و خدا را بابت نصب سنسور دنده عقب شکرکردم.

راستی میهمانی هم بخوبی و خوشی برگزار شد . راستش خواهر زاده ام را پا گشا کرده بودم .
( برگرفته از گفته های یکی ازمشتریان من )

با روی گشاده و با فراخ بال از ساعت 8 صبح تا 10 شب بصورت یکسره و در تمامی روزهای هفته ، بدون تعطیلی پاسخ گوی شما در خصوص این سیستم هستیم .

شما بطور یقین میتوانید این سیستم را از هر فروشنده ای با همین قیمت و یا حتی با قیمتی پایین تر تهیه نمایید اما یافتن بسته ی خدمات ما که شامل نصب در محل ، خدمات پس از فروش و ارائه گارانتی یکساله( نمایشگر و کیت ) است را شاید نتوانید براحتی بیابید.

پیشنهاد میکنیم با توجه به ترافیک و شلوغی خیابانهای تهران ، کمبود وقت و گرانی سوخت ، شما در خانه و یا محل کار خود بمانید .با ما تماس بگیرید تا در هر کجا که خواستید در خدمت شما باشیم.

در خصوص ما بهتر است دو مورد را بدانید. اول اینکه ما نه اولین هستیم و نه بهترین ، اما بیشترو بیشتر تلاش می کنیم تا حداکثر رضایت مشتریانمان را بدست آوریم وگواه ما در این کار معرفی ما به دیگران توسط مشتریانمان و یا خرید مجدد ایشان میباشد که در مجموع 24% فروشمان در سال گذشته از این طریق تحقق یافته و دوم اینکه قیمت ما استثنایی نیست ، منصفانه است

.خاطر نشان میسازد بابت نصب سنسور دنده عقب بر روی خودروهای شاسی بلند ، سمند ، پرشیا و انواع وانت بار ، مبلغ بیست هزار تومان به مبالغ فروش اضافه خواهد شد.

همچنین تعهد مینماییم حداکثر تا پایان زمان گارانتی ، به هر نحو از کار ما و یا دستگاه نصب شده رضایت نداشتید بدون هیچگونه سوالی کل مبلغ پرداختی شما را عودت دهیم. ( امتحان کنید و روی قول ما حساب کنید).یا علی

شماره تماس :701 85 84 - 0912

از ساعت 8 صبح تا 10 شب یکسره و بدون تعطیلی

فروش و نصب سنسور دنده عقب از 97 هزار تومان تا 150 هزار تومان

فروش و نصب انواع دزدگیر ساده و نصب صندوق پران ال90 و سایر خودروها نیز پذیرفته میشود

www.sdmoghadas.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سنسور دنده عقب97 هزار تومان
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :