ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

سگ آلمانی (German shepherd)

سگ آلمانی (German shepherd)

قیمت : 2500 میلیون

محل تماس با زمین دارای بالشتک های محکم. رنگ پوشش بدن مشکی یا خاکستری آهنی یا خاکستری یک دست بوده و یا اینکه سر و شکم ، سر و قسمت داخلی دستها و پاها کم و بیش بلوطی رنگ، زرد یا خاکستری روشن می باشد. جرمن شپهرد دارای جورهای با موی ضخیم با موی بلند و ضخیم و با موی کوتاه می باشد، در حال حاضر فقط فرم نوع پوشش دارای موهای کوتاه آن قابل قبول در نمایش های بین المللی است.
اخلاق و رفتار:
جرمن شپهرد سگی است چابک ، سرزنده و شاد ، مطیع و متعادل ، منطقی و مهربان و با عطوفت نسبت به صاحب خود، حیوانات دیگر را میتواند تحمل کند ولی بسیار تحمل به تک بودن داشته با کودکان مهربان و مستعد تربیت می باشد، به علت هوشیاری ، وفاداری ورزیدگی و توجه به نور و صدا و هرچیزی که نسبت به آن سوء ظن داشته بابی باکی و نترسی هرچه تمام تر به طرف مقابل توجه خود را سریع معطوف و با بی باکی و نترسی با آن مقابله می کند، در ضمن بسیار با استعداد و از حساسیت خاصی برخوردار است، به خصوص باتوجه به توسعه و گسترش اعصاب حساسه او که بسیار در او توسعه یافته نسبت به بیگانگان از خود عکس العمل شدید نشان می دهد و کمتر کسی تاب مقاومت در برابر او را داشته ، در انگلستان از این نژاد به نام السیشن نام می بردند و نام جرمن شپهرد برای آنها ناشناخته است.
موارد استفاده از جرمن شپهرد:
جرمن شپهرد در ابتدا برای محافظت و نگهداری از گله مورد استفاده قرار می گرفته است ولی بعدها به علت هوش سرشار و محاسن اخلاقیو رفتار او در جنگلها به عنوان پیک و نامه رسان از میان آتش و گلوله و میدان های مین و همچنین به عنوان غریق نجات و نجات بهمن زدگان در کوهستان های پر از برف و در حریق و آتش سوزی و نیز به عنوان سگ پلیس برای یافتن و تعقیب ردپا و بالاخره به عنوان راهنمای نابینایان مورد استفاده قرار می گیرد ولی باید در نظر داشت تخصص اصلی این سگ نگهبانی است که به نحو احسن و در هر شرایطی انجام می دهد.

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان البرز
آدرس :  استان البرز - کرج
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سگ آلمانی (German shepherd)
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :