ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

سیستم یکپارچه حضور غیاب مدرسه هوشمند

سیستم یکپارچه حضور غیاب مدرسه هوشمند

قیمت : تماس

شرکت فنی و آموزشی علم گستر صدف
www.madresehoshmand.com
[email protected]
مشاور:***********
تماس:***********
تماس:***********
سیستم حضور غیاب مدارس هوشمند :

با توجه به مشکلات مدارس در زمینه حضوروغیاب و کنترل تردد دانش آموزان ، شرکت علم گستر صدف اقدام به تجهیز سیستم حضور وغیاب در مدارس کرده تا بتواند کمکی در راه رفع مشکلات مدارس کشور نماید.
نرم افزار یکپارچه حضور و غیاب علم گستر صدف ، امکان کنترل حضور وغیاب را از هر نقطه وزمانی فراهم می سازد. ما در این قسمت تلاش نموده ایم آنچه که شما از یک دستگاه حضورغیاب نیاز دارید را به ساده ترین شکل در اختیارتان بگذاریم. سیستم حضوروغیاب این امکان را برای مدیران فراهم می کند که درهر زمان با دسترسی به اطلاعات ورودوخروج دانش آموزان ، از حضور پرسنل و همچنین چگونگی رفت و آمد ایشان اطلاع حاصل کنند.
این سیستم با توجه به دارا بودن قابلیت اتصال به سامانه پیامک وتلفن گویا برای اطلاع والدین از وضعیت حضور فرزندان در مدرسه بسیار موثر و مفید خواهد بود .قابل ذکر است نرم افزار یکپارچه علاوه بر سیستم حضور غیاب هوشمند دارای پرتال مدرسه/صدور کارنامه/پیامک/برنامه هفتگی/انواع گزارشات/تلفن گویا و صد ها برنامه مفید دیگر که در تسریع و سهولت کارهای روزمره مدارس موثر میباشد
مشاوره خرید:
چه دستگاهی برای مرکز شما مناسبتر است ؟

سیستمهای کارتی از لحاظ هزینه مناسب و مقرون به صرفه هستند و سرعت بالایی جهت ثبت تردد دارند. البته در این سیستم وسیله ای جهت کنترل تردد افراد به جای یکدیگر وجود ندارد در نتیجه امکان کارت زنی افراد به جای هم وجود دارد. پس در صورتیکه چنین حساسیتی را دارید گزینه اثرانگشتی پیشنهاد می گردد :

چند دستگاه حضور و غیاب برای مدرسه شما مورد نیاز است ؟
سیستم اثرانگشتی با تعداد دانش آموز حدود 100 نفر با یک دستگاه کاملاً جوابگوی نیاز شما است . در صورت داشتن بیش از 100 نفر دانش آموز در مدرسه برای تسریع در زمان و جلوگیری از اتلاف وقت نیاز به بیش از یک دستگاه میباشید که نیاز به پرداخت هزینه بیشتر برای اتصال همزمان چند دستگاه به نرم افزار یکپارچه علم گستر صدف نیست . از مزیت اصلی حضورغیاب اثر انگشتی این است که راههای تقلب را کاملاً مسدود کرده و با حداقل کنترل حداکثر بازدهی را دریافت می دارید.قابل ذکر است این دستگاه شامل کارت هوشمند بدون تماس و و ورود توسط رمز امکان پذیراست
چه نوع ارتباطی در مرکز شما مناسب تر است ؟

1. در صورتیکه فاصله دستگاه با سرور کوتاه است از طریق کابل ارتباطی 1/5 متری (RS232) اتصال برقرار میشود

2. در صورتیکه فاصله دستگاه با سرور بیشتر از 1/5 متر است از طریق کابل شبکه اتصال برقرار میشود

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سیستم یکپارچه حضور غیاب مدرسه هوشمند
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط